خبرگزاری کار ایران

در نشست هماهنگی طرح اربعین مقرر شد؛

استقرار سازمان تعزیرات و سازمان حمایت در فرودگاه‌ها برای پیشگیری از تخلفات

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۴۷۸

در نشست هماهنگی طرح اربعین مقرر شد نمایندگان سازمان های تعزیرات و حمایت به منظور پیشگیری و برخورد با تخلفات در فرودگاه ها مستقر شوند.

به گزارش ایلنا، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: نشست طرح نظارتی اربعین با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و همکار در انجام این طرح برگزار شد.

وی افزود: در این نشست مقرر شد تمامی اقدامات با رویکرد پیشگیرانه انجام شود اما با تخلفات نیز به سرعت و با قاطعیت برخورد شود.

رایگانی با اشاره به اینکه این طرح به دنبال پرونده سازی نیست، تصریح کرد: هدف ایجاد وضعیتی آرام و بدون تخلف در شان زوار اباعبدالله الحسین (ع) است و تمامی افراد مجری این طرح به عشق خدمت به مردم و بدون تعطیلی از ۲۸ مهرماه لغایت ۱۸ آبان ماه سال جاری به گزارش های و شکایات مردم رسیدگی می کنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: وزارت کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان هواپیمایی، راه آهن جمهوری اسلامی ایران، انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران،وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیروی انتظامی و ستاد خدمات سفر در این طرح نظارتی با هم همکاری و تعامل ویژه ای برقرار کرده اند و حتی مقرر شده نمایندگان این دستگاه ها در پایگاه های مشترک استان های هدف مرزی مستقر شوند تا نظارت ها به صورت لحظه ب لحظه صورت پذیرد و با تخلفات احتمالی در محل برخورد لازم انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز