خبرگزاری کار ایران

بهادری در گفت‌وگو با ایلنا:

گزینه‌های وزارت راه فقط در حد بررسی نمایندگان مطرح شده‌اند/ باید دید روحانی استعفای آخوندی را می‌پذیرد یا خیر

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۵۸۱

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:‌ گزینه جدی برای جایگزینی عباس آخوندی در وزارت راه وجود ندارد و همه گزینه‌ها در حد بررسی نماینده‌ها هستند و هنوز بصورت مستقیم یا غیر مستقمیم اراده‌ای برای معرفی گزینه به کمیسیون عمران وجود ندارد.

سید هادی بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در واکنش به شایعات مربوط به معرفی قاسم سلیمانی استاندار ایلام برای جایگزینی عباس آخوندی گفت: تاکنون نام ایشان حتی در بین گزینه‌های غیررسمی بررسی شده در کمیسیون هم مطرح نشده است.

وی ادامه داد: نفرات زیادی بین نماینده‌ها مطرح است اما هنوز یک مقدار در حد مقدمات است و فعلا وزیرهای استیضاح شده در اولویت ما هستند، چراکه زمان زیادی گذشته و حداکثر زمان تعیین شده هم سه ماه است؛ لازم است اول آنها تعیین تکلیف شوند.

نماینده ارومیه در مجلس افزود: نامه استعفای آقای آخوندی هم امروز منتشر شده و ما هنوز نمی‌دانیم که به رغم اصرار وزیر راه، آیا این استعفا از سوی رییس‌جمهور پذیرفته می‌شود.

وی در رابطه با گزینه‌های جدی تصدی این سمت گفت: گزینه جدی وجود ندارد و همه گزینه‌ها در حد بررسی نماینده‌ها هستند و هنوز بصورت مستقیم یا غیرمستقمیم اراده‌ای برای معرفی گزینه به کمیسیون عمران وجود ندارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز