خبرگزاری کار ایران

یک مقام توکیو اعلام کرد:

ژاپن سیاست‌های حمایتی خود در قبال ایران را تغییر نخواهد داد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۱۸۲

نماینده آژانس همکاری‌های بین المللی ژاپن روز گذشته از عدم توقف سیاست‌های حمایتی ژاپن از ایران پس از شروع تحریم‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از «الباوبا»، یکی از مقام‌های آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن امروز خبر داد که کشورش سیاست‌های حمایتی از ایران بعد از اجرایی شدن تحریم‌های آمریکا در چهارم نوامبر را متوقف نخواهد کرد.

نماینده این آژانس ژاپنی در ایران گفته که همیشه از توسعه همکاری‌های مشترک در بخش خصوصی حمایت کرده و از این اقدامات برای بازگشت کمپانی‌های ژاپنی به بازار ایران حداکثر استفاده را خواهد کرد.

«هیروییکی تاناکا» رییس دفتر آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن در ایران در توضیح کارکرد این آژانس گفت: این سازمان با دولت ژاپن در ارتباط است.

وی با اشاره به دیدار ماه گذشته بین نخست وزیر ژاپن و رییس‌جمهور ایران گفت: علیرغم تحریم‌ها دولت ژاپن سیاست‌های حمایتی خود در قبال ایران را تغییر نخواهد داد.

مسئول اجرایی آژانس ژاپنی در ایران در ماه سپتامبر گفته بود سیاست کلی دولت ژاپن و آژانس همکاری‌های بین‌المللی این کشور، تقویت روابط اقتصادی بین ایران و ژاپن است.

«هیروییکی تاناکا» با اشاره به تمایل دولت ژاپن برای تقویت توسعه پایدار در اقتصاد ایران با به کارگیری تجارب و همکاری‌های مشترک گفت: طرح جامی برای حفظ و نگهداری جزیره قشم و توسعه توریسم در ایران در مراحل نهایی شدن است. این به معنای پایان همکاری نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز