خبرگزاری کار ایران

رحمانی‌فضلی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تشکیل کارگروه قضایی در ستاد اطلاع‌رسانی اقتصادی/ ٢٥ کارشناس از هر دستگاه اجرایی به مردم گزارش می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۸۶۹

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: با پیشنهاد اعضا کارگروه دیگری تحت عنوان حقوقی قضایی تشکیل شد. مسئولان کارگروه‌ها مشخص شدند و قرار شد کارگروه‌ها هفته‌ای یک بار تشکیل جلسه بدهند

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی امشب در حاشیه سومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران گفت: حضور اعضای ستاد با انگیزه، جدی و باعلاقه بود. تکالیفی که جلسه قبل داشتیم، شامل آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها، امشب بررسی شد.

وی با بیان اینکه چهار کارگروه تشکیل شده بود، اظهار داشت: با پیشنهاد اعضا کارگروه دیگری تحت عنوان حقوقی قضایی تشکیل شد. مسئولان کارگروه‌ها مشخص شدند و قرار شد کارگروه‌ها هفته‌ای یک بار تشکیل جلسه بدهند تا در حوزه شناسایی جریان‌های خبری، اطلاع‌رسانی، شناسایی ابهامات و شبهاتی که در ذهن مردم وجود دارد، نیاز اطلاعاتی و اخبار اقتصادی مردم احصا شوند.

وزیر کشور ادامه داد: دستگاه‌های مختلف اجرایی مسئول شدند که حتما به این نیازها و مطالبات پاسخ دهند. همچنین مقرر شد هر دستگاه اجرایی حدود ٢٥ نفر از کارشناسان برجسته داخل و بیرون از دستگاه را داشته باشد تا در توضیح مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه در قالب خبر، گزارش و تحلیل با مردم در تماس باشند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه باید بتوانیم فضای رسانه‌ای خودمان را در حوزه ایجابی به گونه‌ای هدایت کنیم که زمینه ابهام‌زایی و تحریف و دروغ را از بین ببریم، تصریح کرد: با تشکیل کارگروه‌ها ظرف سه هفته ساختارها در حال تکمیل و تکالیف مشخص شده است. امیدواریم در جلسات بعد با ارائه پیشنهادها و راهکارها، نگاه‌ها و نظرات نو از سوی رسانه‌ها مطرح شود.

وی افزود: امیدمان در این کار این است که به کمک رسانه‌های داخلی اعم از سایت‌ها، روزنامه‌ها، مطبوعات و نشریات و حتی کانال‌های پیام‌رسان‌ها و خصوصا صداوسیما در کنار دستگاه‌هایی که ارتباط تریبونی با جامعه دارند، مانند نمایندگان مجلس و ائمه جمعه بتوانیم آرامش، پویایی، فعالیت و در عین حال واقعیت را به مردم بگوییم.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور اضافه کرد: معتقدیم اگر واقعیت شرایط اقتصادی را به مردم بگویم و مشارکت جدی آنها را بطلبیم، حتما موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز