خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ارتش خبر داد؛

آمادگی ارتش برای کمک به دستگاه‌های کشوری در راهپیمایی اربعین

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۹۰۲

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی این نیروی نظامی برای کمک به دستگاه‌های کشوری در پیاده‌‌‌‌روی اربعین خبر داد و تاکید کرد: تیم‌های پیشرو خدمات زائران ستاد اربعین ارتش از چند روز قبل به مناطق مشخص شده اعزام شده‌اند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ شاهین تقی‌خانی درباره خدمات ستاد اربعین ارتش به زائران اربعین حسینی گفت: ستاد اربعین در مجموعه ارتش فعالیت چشم‌گیری دارد. بخشی از این برنامه‌ها خدمات‌‌‌رسانی به زائران اربعین حسینی است که در موکب‌های ارتش در مرزها انجام می‌شود.

وی درباره تنوع خدمات ستاد اربعین به زائران اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: خدماتی همچون خدمات بهداشتی و درمانی نیز با شکل‌گیری اورژانس هوایی و همچنین برپایی بیمارستان‌‌های صحرایی به زائران ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران درخصوص اینکه از چه زمانی خدمات ستاد اربعین ارتش به زائران حسینی ارائه می‌شود، تصریح کرد: این خدمات متناسب با نیاز مناطق مختلف تعریف شده است و تیم‌های پیشرو خدمات زائران ستاد اربعین ارتش از چند روز قبل به مناطق مشخص شده، اعزام شده‌اند.

تقی‌خانی از آمادگی ارتش برای کمک به دستگاه‌های کشوری در پیاده‌‌‌روی اربعین خبر داد و خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای همکاری با تمام دستگاه‌های حاضر در پیاده‌‌روی اربعین اعلام کرده و مانند هر سال، با سیل داوطلبان مشتاق از سوی خانواده‌های ارتش و کارکنان و پایوران مواجه است که ستاد اربعین در این زمینه نیز ساماندهی لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز