خبرگزاری کار ایران

سرلشکر موسوی از تیپ ۳۱۶ زرهی همدان بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۹۵۹

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ ۳۱۶ زرهی همدان از بخش‌های مختلف این یکان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در بدو ورود به تیپ ۳۱۶ زرهی همدان با حضور در یادمان شهیدان، با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

ویضمن بازدید از اختراعات‌ و نوآوری‌های تیپ ۳۱۶ زرهی همدان، اقدامات خلاقانه کارکنان جوان این تیپ را مورد تحسین قرار داد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی همچنین با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ ۳۱۶ زرهی همدان به تشریح وضعیت عمومی کشور، تهدیدات، توان و آمادگی رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی و رفع دغدغه‌‌‌های معیشتی کارکنان پرداخت.

دیدار صمیمانه و چهره به چهره با کارکنان، بازدید از بیمارستان ۵۵۷ نیروی زمینی ارتش مستقر در همدان، بازدید از اماکن رفاهی، ورزشی و حرکات تاکتیکی ادوات زرهی و توپخانه تیپ ۳۱۶ زرهی همدان از دیگر برنامه‌های موسوی در بازدید از این یکان بود.

همچنین در حاشیه این دیدارها، وی در جلسه هم‌افزایی با حضور فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس کانون بازنشستگان ارتش، رئیس دادسرای نظامی استان همدان و جمعی از فرماندهان شرکت کرد.

گفتنی است، در این بازید، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرمانده کل ارتش را همراهی می‌‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز