خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل ارتش:

قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا چشم بیدار و گوش شنوای دفاعی کشور بوده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۹۱۱

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) آجا تاکید کرد: آسمان ایران در حصار امنیت و دیوار نفوذناپذیر قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش است.

 

به گزارش ایلنا، متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَیٰ

دشمنی‌ها و تهدیدهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سالی که از عمر با برکت انقلاب می‌گذرد، هرگز لحظه‌ای متوقف نشده و همین موضوع دلیل و لازمه هوشیاری همیشگی تمامی نیروهای دفاعی کشور را روشن می‌کند. قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با حکمت، درایت و درک دقیق و عمیق فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راستای تغییرات ترفندها و تاکتیک‌های دشمن شکل گرفت و در طول ۱۰ سالی که از تشکیل آن گذشته، همچون پیش از آن و به ویژه روزهای دفاع مقدس، چشم بیدار و گوش شنوای دفاعی کشور مقدس اسلامی بوده و آسمان ایران در حصار امنیت و دیوار نفوذناپذیر قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش است.

پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ان‌شاءالله و به یاری خداوند بزرگ، همواره به سوی رشد و استحکام بیش از پیش سازمان پدافندی همراه با شناخت اهداف و عمل دشمن، تقویت آموزش‌ها، نگهداری به روز از ابزار و تجهیزات و استفاده حداکثری از آنها، هوشیاری و بهنگام بودن آمادگی‌ها با بهره‌گیری از روش‌های متنوع پدافندی در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و بخش‌های مرتبط لشکری و کشوری حرکت خواهد کرد.

دهمین سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌‌‌‌‌‌الانبیاء(ص) را به پیشگاه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و فرماندهان و کارکنان این قرارگاه تبریک و تهنیت گفته توفیق روزافزون این قرارگاه در حفظ و حراست از مرزهای آسمانی سرزمین ایران، ذیل سایه توجهات امام عصر (عج) و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا را از خداوند منان خواستاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز