خبرگزاری کار ایران

سخنگوى وزارت کشور خبر داد؛

دستور وزیر کشور براى انتقال امکانات استانهاى همجوار به مناطق شمالى کشور/ امدادرسانى به ٢٦٠٠ نفر در دو روز اخیر

کد خبر : ۶۷۷۵۰۴

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از شهرها و روستاهای استان های شمالی کشور در پی بارش باران در روزهای اخیر اظهار داشت: چهار استان گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی و ٣٧ شهرستان تحت تاثیر بارش باران در روزهای اخیر بودند که به دلیل گستردگی حجم بارش‌ها شاهد بروز برخی خسارات در مناطق مختلف بودیم.

به گزارش ایلنا، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از شهرها و روستاهای استان های شمالی کشور در پی بارش باران در روزهای اخیر اظهار داشت: چهار استان گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی و ٣٧ شهرستان تحت تاثیر بارش باران در روزهای اخیر بودند که به دلیل گستردگی حجم بارش‌ها شاهد بروز برخی خسارات در مناطق مختلف بودیم.

وی در ادامه افزود: وزیر کشور بلافاصله دستور بسیج امکانات و تسریع در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان را صادر و همچنین از استانداران استانهاى همجوار خواست تمامی امکانات امدادی و خدماتی خود را به مناطق آسیب‌دیده شمال کشور اعزام کنند.

سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: پیرو این اقدامات و براساس آخرین اطلاعات به دست آمده تعداد ۶۷۵ نفر در قالب ۱۶۶ تیم عملیاتی به مناطق آسیب دیده شمال کشور به منظور امدادرسانی اعزام شده اند که در دو روز اخیر به ۲ هزار و ۶۷۹ نفر امدادرسانی شده است.

سامانی با بیان اینکه ٣١٧ نفر در مکان های مناسب اسکان اضطراری داده شده و ۴۱۰ واحد منازل مسکونی نیز از آب گرفتگی خارج شده اند، تاکید کرد: امدادرسانی و خدمت رسانى توسط نیروهاى امدادی و خدماتی و دستگاه مسئول با قدرت ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز