خبرگزاری کار ایران

یوسفی در جمع خبرنگاران:

ستاد کل نیروهای مسلح موضوع مقصران حادثه اهواز را پیگیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۱۳۴

یک نماینده مجلس گفت: این حادثه عامل خارجی داشته اما ابعاد داخلی موضوع هم بررسی می‌شود. در سطح دولت و مجلس گزارش‌هایی به پارلمان ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، همایون یوسفی در حاشیه جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مجلس با دعوت از مسئولان لشکری و کشوری جلسه غیرعلنی درباره مسائل مختلف استان خوزستان تشکیل داد.

وی تصریح کرد: وزارت کشور و وزارت اطلاعات گزارشی را ارائه دادند و نمایندگان مجلس از جمله نمایندگان خوزستان هم نقطه نظرات خود را مطرح کردند. پیگیری‌های لازم و گزارش نهایی باید انجام و ارائه شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوزستان فرزند خلف ایران بوده و خواهد بود، گفت: مشکلی از ناحیه این استان برای کشور به وجود نخواهد آمد و مردم خوزستان صف واحدی در برابر دشمن دارند و این تروریست‌ها هستند که عقبه اجتماعی ندارند. وقوع این حوادث انسجام ملت را بیشتر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به همان دلایلی که خوزستان در اوایل انقلاب به عنوان نقطه هدف دشمن انتخاب شده بود، امروز هم به عنوان نقطه هدف انتخاب شده است اما به واسطه اقتدار ایران در عرصه بین‌المللی باید از این حوادث جلوگیری شود.

این نماینده مجلس دهم در پاسخ به این سوال که آیا مقصران این حادثه مشخص شده‌اند، گفت: این موضوع در سطح ستاد کل نیروهای مسلح و دولت و وزارت کشور در دست بررسی است و این موضوع را مقامات مسئول باید جواب بدهند، این حادثه ریشه خارجی داشته اما ابعاد داخلی موضوع هم بررسی می‌شود. در سطح دولت و مجلس گزارش هایی ارائه خواهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز