خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون ورزش مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

برنامه‌های سلطانی‌فر در فراکسیون ورزش بررسی می‌شود/ فضای مجلس درباره وزیر پیشنهادی نامشخص است

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی معتقد است فضای مجلس در خصوص وزیر پیشنهادی مجلس بعد از بررسی برنامه‌ها و رزومه کاری سلطانی‌فر مشخص می‌شود.

همایون یوسفی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: فضای کلی مجلس نسبت به ایشان مشخص نیست و ابتدا باید برنامه‌ها و رزومه کاری سلطانی‌فر بررسی شود. امیدواریم تعامل خوبی بین مجلس و دولت وجود داشته باشد و بتوانیم فردی شایسته برای تصدی این پست انتخاب کنیم. در هر صورت تلاش ما این است که با در نظر گرفتن آن چیزی که خواست مردم و به نفع ورزش کشور است تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

نماینده مجلس دهم در خصوص معرفی دوباره سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش بعد از سال 92 و اینکه آیا رئیس‌جمهور مجلس را نسبت به دوره قبل همراه‌تر دیده است، گفت: تفسیرها در خصوص تصمیم رئیس‌جمهور متفاوت است ولی باید دید رویکرد جدید مجلس در خصوص سلطانی‌فر و دیگر وزرای پیشنهادی دولت چه خواهد بود. تا زمانی که برنامه‌های وزیر پیشنهادی بررسی نشود رویکرد مجلس درباره او قابل پیش بینی نیست.

 وی افزود: هنوز در فراکسیون ورزش تصمیم خاصی گرفته نشده است. باید برای تبادل نظر و بررسی برنامه‌ها و رزومه سلطانی‌فر جلسات متعدد برگزار شود و بعد از آن فراکسیون ورزش در خصوص سلطانی‌فر نظر خود را اعلام می‌کند.

 یوسفی در خصوص عملکرد گودرزی در وزارت ورزش نیز گفت: او و همکارانش در وزارت ورزش زحمات بسیاری کشیدند اما کارنامه او و اینکه در طول دوران وزارت چقدر به اهداف مدنظر رسیدند، نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد. اما به طور کلی توسعه ورزش بدون توسعه سایر بخش‌ها محقق نمی‌شود و اگر ما مشکلات اقتصادی و اجتماعی را حل نکنیم  توسعه ورزش  به کندی صورت می‌گیرد.

 

کد خبر : ۴۲۱۹۸۴