خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری:

دشمن به هیچ وجه از اهداف خود دست نخواهد کشید

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۸۹۴

ششمین دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب و دوره کارشناسی ارشد رشته‌‌‌های ژئوپلیتیک، مدیریت بحران و مدیریت آموزش دفاعی با حضور معاون هماهنگ‌‌‌کننده و رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌‌الله سیاری در این مراسم طی سخنانی گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان با نثار ارزشمندترین سرمایه خود باعث شدند که امروز ما سربلند در برابر قدرت‌‌‌های جهانی قد علم کنیم. آنچه که داریم و به آن افتخار می‌‌کنیم به پاس خون این عزیزان است و به همین دلیل باید یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم.

وی افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس قهرمانانی را داشتیم که با نثار خون خود صحنه جنگ را مدیریت کردند و هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشتند و امروز این صحنه نبرد به ما واگذار شده است تا در میادین دیگر، دشمن خود را شکست دهیم.

رئیس ستاد ارتش اضافه کرد: دشمن به هیچ وجه از اهداف خود دست نخواهد کشید، اگرچه در جنگ سخت متوجه توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح ما شده است اما در صحنه‌‌‌های دیگر سعی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران دارد که با توکل بر خداوند و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردم در این زمینه نیز مایوس خواهد شد.

همچنین در این مراسم، امیر سرتیپ دوم حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) اظهار داشت: براساس نیاز نیروهای مسلح و ارتش و برپایه تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، با بهره‌‌‌‌گیری از تجارب اساتید مجرب و فرهیخته تاکنون پنج دوره مشترک و مرکب تشکیل شده است که فارغ‌‌التحصیلان این دوره‌‌ها در مناصب حیاتی ارتش در حال انجام وظیفه هستند.

وی افزود: دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌‌‌های ژئوپلیتیک، مدیریت بحران و مدیریت آموزش از طریق کنکور و با انجام مصاحبه اختصاصی توسط این دانشگاه انجام می‌‌‌شود، پذیرفته شده‌اند.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) اضافه کرد: دافوس تنها مرکز علمی است که دارای رشته ژئوپلیتیک بوده و این یک امتیاز برای این دانشگاه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز