خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت حادثه تصادف اتوبوس تهران-کرمان/ مدیر تعاونی هفت و متولی شرکت عدل کرمان به دادسرا احضار شدند

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۶۷۸

مدیر تعاونی هفت و متولی شرکت عدل کرمان به دادسرا ی کرمان احضار شدند.

معاون حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در خصوص آخرین وضعیت حادثه تصادف اتوبوس تهران-کرمان که منجر به فوت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد،گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه تلخ  مدیر تعاونی هفت و متولی شرکت عدل  کرمان  به منظور ارائه توضیحاتی به دادسرای عمومی و انقلاب  مرکز استان کرمان احضار شدند.

محمد علی سلیمانی اظهار داشت: باتوجه به اینکه بیشتر قربانیان و مصدومان این حادثه متعلق به استان کرمان می باشند،بلافاصله با دستور دادستان کرمان رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مصدومان حادثه و خانواده متوفیان می توانند در کرمان پیگیر پرونده قضایی خود باشند یا خیر ؟ افزود : به منظور سهولت کار خانواده متوفیان و مصدومان حادثه در ابتدا درخواست احاله پرونده را داشتیم  اما به دلیل اینکه  تعدادی از متوفیان و مصدومین حادثه مربوط به استان یزد و شهرستانی های رفسنجان،انار وسایر شهرستان ها بودند از حوزه ی قضایی بادرود در استان اصفهان درخواست کردیم نیابت تحقیقات نسبت به افرادی که ساکن کرمان هستند برای دادسرای عمومی وانقلاب کرمان  ارسال نمایند.

این مقام قضائی اعلام کرد:بر مبنای توضیحات و بررسی های انجام شده اتوبوس از نوع اسکانیا و مدل سال ۱۳۸۷ بوده است که حدود ده سال از عمر مفید آن گذشته و تا پنج سال دیگر استاندار مصرف داشته است.

وی با اشاره به اینکه معاینه فنی اتوبوس در تیرماه سال جاری انجام شده و تا دی ماه نیز اعتبار داشته است افزود : سوابق تخلف راننده  نیز بررسی شد و هیچ گونه اطلاعاتی مبنی بر تخلف و نمره منفی راننده در طول سابقه رانندگی وی وجود نداشته است.

 سلیمانی گفت : تعاونی مکلف شد چنانچه فردی از خانواده متوفیان یا مصدومین قصد مراجعه به محل حادثه و یا بیمارستان های محل بستری مصدومین را دارد به صورت رایگان عملیات انتقال را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز