خبرگزاری کار ایران

پاپی‌زاده:

مردم انتظار دارند پاسخ دندان‌شکنی به عاملان حادثه اهواز داده شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۴۸

یک نماینده مجلس تاکید کرد: مردم انتظار دارند ضمن همبستگی بیشتر با نیروهای مسلح و تامین کننده امنیت کشور با اقتدار کامل تمام تلاش خود را در جهت پاسخ دندان شکن و مجازات عاملان این حادثه به کار گیرید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عباس پاپی زاده در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی روز گذشته اهواز به ویژه شهیدان زارع و ولایتی خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم انتظار دارند ضمن همبستگی بیشتر با نیروهای مسلح و تامین کننده امنیت کشور با اقتدار کامل تمام تلاش خود را در جهت پاسخ دندان شکن و مجازات عاملان این حادثه به کار گیرید.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش به دلیل پاسخ مثبت به درخواست وی برای جذب ۸۰۰ نفر از جوانان بیکار تحصیلکرده حوزه انتخابیه اش افزود: از آقای بطحایی انتظار دارم با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و کمبود شدید نیروی انسانی نسبت به تسریع روند جذب و به کارگیری جوانان تحصیلکرده و جویای کار دزفول اقدام لازم به عمل آورد.

وی در تذکری خطاب به وزیر نیروی تصریح کرد: در حالی که مجموعه وزارت نیرو همچنان به اجرای پروژ های غلط انتقال آب می اندیشد، کشاورزان استان خوزستان و دزفول به دلیل عدم تامین آب با مشکلات فراوانی مواجه شده اند، از سوی دیگر مدیریت آب و برق استان خوزستان برخلاف قرارداد آبی که با کشاورزان زحمتکش بسته شده است، با وجود اینکه هزینه آب بها را پیشاپیش و به صورت کامل دریافت کرده اند، از تامین آب مورد نیاز آنها خودداری می کند.

پاپی زاده در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: چرا در شرایط بحرانی که فعالیت کشاورزی اصلا توجیه اقتصادی ندارد و کشور نیاز به تامین امنیت غذایی دارد، به طور ناگهانی تصمیم گرفتید اجاره بهای اراضی کشاورزی هیاتی را تا ۱۰ برابر افزایش دهید؟ چرا با مدیریت ضعیف بازار نهاده شاهد این هستیم که نرخ برخی نهاده های کشاورزی همچون کود تا ۳ برابر افزایش داشته است؟

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: چرا به طور یکطرفه از صاحبان پتروشیمی حمایت می کنید در حالی که آنها با سرمایه ملت صاحب پتروشیمی ها شده اند و سوخت ارزان قیمت دریافت کرده و بالاترین سود را به دست می آورند و از تغییر کود کشاورزان خودداری می کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز