خبرگزاری کار ایران

مخالفت نمایندگان با مسکوت ماندن طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۹۰۰

طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع داده شد تا جزئیات و کلیات آن در صحن مجلس بررسی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره مسکوت ماندن طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو در صحن علنی مجلس به رای گذاشته شد که ۴۹ رای موافق و ۱۳۹ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۳۳ نفر نماینده حاضر در صحن علنی مجلس رای نیاورد.

علی لاریجانی در این باره گفت: کمیسیون پیشنهاد مسکوت ماندن را برای شش ماه داده است و ما نظر کمیسیون را به رای گذاشتیم. وقتی پیشنهاد کمیسیون به مسکوت ماندن است یعنی ماده ۱۹۵ گفته که پیشنهاد دهنده و مخالف صحبت کند.

وی با بیان اینکه ما هم اکنون درباره کلیات بحث نمی‌کنیم خطاب به پارسایی گفت: آقای پارسایی شما حق دارید که تقاضا کنید و اگر طول کشیده آن سیر دیگری دارد. اما پیشنهاد کمیسیون برای بررسی وقت دارد و اگر زمان آن بیشتر باشد شما می‌توانید پیشنهاد بدهید.

علی لاریجانی در این هنگام ارجاع این گزارش به کمیسیون صنایع و معادن را به رای گذاشت که با ۱۵۴ رای موافق، ۲۸ رای مخالف و ۲ رای ممتنع از مجموع۲۳۳ نفر نماینده با ارجاع آن موافقت شد.

رئیس مجلس افزود: ما این موضوع را به کمیسیون ارجاع می‌دهیم تا ظرف یک ماه بررسی کند و چون  مجلس مسکوت ماندن را نپذیرفت سعی کنند نظرشان را به مجلس بدهند تا کلیات و جزئیات آن بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز