خبرگزاری کار ایران

جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان؛

وزیر نیرو به کمیسیون کشاورزی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۶۱۶

کمیسیون کشاورزی این هفته با رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، وزیر نیرو و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور جلسه دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فردا یکشنبه گزارش مسئولان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک کشاورزی، جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه در خصوص اجرای تصویب نامه هئیت وزیران مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ مبنی بر بخشودگی سود، کارمزد و جرائم وام های سررسیده شده خسارت دیدگان بخش کشاورزی ناشی از حوادث غیر مترقبه تا تاریخ ابلاغ این تصویب نامه و امهال اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال در کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه خواهد شد.

گزارش نهایی رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت کشت و صنعت کارون و طرح توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن نیز فردا در کمیسیون کشاورزی ارائه خواهد شد.

نشست مشترک کمیسیون با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و استماع گزارش عملکرد و تشریح اهداف، فعالیت ها، برنامه ها و اقدامات انجام شده آن سازمان در دولت دوازدهم و بهره گیری متقابل از دیدگاه و تجربیات نمایندگان در حفاظت محیط زیست( در محل سازمان) در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون کشاورزی قرار دارد.

وزیر نیروز روز سه‌شنبه جهت پاسخگویی به سوالات همایون یوسفی،  احمد مرادی، سعید باستانی،  سیدجواد ساداتی نژاد، شهاب نادری، علی اسدی کرم، حسین علی حاجی دلیگانی و علی محمد مرادی در کمیسیون کشاورزی حاضر خواهد شد.

نشست مشترک کمیسیون با مدیر عامل و مدیران صندوق بازنشستگی کشور و استماع گزارش علمکرد و تشریح اهداف، فعالیت ها، برنامه ها، و اقدامات انجام شده در سال جاری و برنامه های آتی در دستور کار روز سه‌شنبه در کمیسیون حکشاورزی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز