خبرگزاری کار ایران

روز سه‌شنبه؛

جلسه مشترک کمیسیون کشاورزی با هیات رئیسه مجلس برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۰۵۹

کمیسیون کشاورزی پس از جلسه با هیات رئیسه در روز سه شنبه، وضعیت قیمت و بازار نهادها و محصولات کشاورزی با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، معاون فنی، امور زیربنائی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، اتاق بازرگانیریال صنایع، معادن و کشاورزی ایران- اتاق تعاون ایران را بررسی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فردا یکشنبه در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی بررسی وضعیت خودکفائی و امنیت غذایی کالاهای اساسی در بخش کشاورزی با حضور مسئولان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، اطلاعات ، جهاد کشاورزی، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان برنامه و بودجه، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاوزی ایران- اتاق ایران، دیوان محاسبات، سازمان هدفمندسازی یارانه ها صورت خواهد گرفت.

در ادامه این جلسه استماع گزارش مشاور رئیس جمهور و رئیس  مرکز توسعه روستائی و مناطق محروم کشور از عملکرد آن مرکز با تاکید بر اعتابارت قانون حمایت از توسه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستائی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی بررسی خواهد شد.

کمیسیون کشاورزی روز دوشنبه نشستی مشترک جهت بررسی مشکلات پایانه صادراتی گل و گیاهان داروئی و محصولات کشاورزی و صنایع وابسته خاورمیانه پیرو بازدید این پروژه در استان مازندران را در دستور کار دارد.

کمیسیون کشاورزی پس از جلسه با هیات رئیسه در روز سه شنبه،  وضعیت قیمت و بازار نهادها و محصولات کشاورزی با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، معاون فنی، امور زیربنائی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، اتاق بازرگانیریال صنایع، معادن و کشاورزی ایران- اتاق تعاون ایران را بررسی خواهد کرد.

روز سه شنبه در ادامه این جلسات گزارش مدیر عامل و هیات مدیره سازمان هدفمندسازی یارانه ها از عملکرد آن مرکز با تاکید بر تکالیف و ماموریت های قانونی در حوزه کشاورزی، آب ، منابع طبیعی و محیط زیست در کمیسیون کشاورزی بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز