خبرگزاری کار ایران

این هفته در کمیسیون فرهنگی؛

طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۵۹۲

روز سه‌شنبه ادامه بررسی طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون فرهنگی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فردا یکشنبه استماع گزارش ریاست سازمان حج و زیارت در مورد برگزاری حج تمتع در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد.

انتخاب اعضای داوطلب برای عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر، انتخاب اعضای داوطلب برای عضویت در شورای نظارت بر صدا و سیما، انتخاب اعضای داوطلب برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات، انتخاب اعضای داوطلب برای نظارت در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری، انتخاب اعضای داوطلب برای عضویت در شورای تخصصی توسعه و فرهنگ قرانی، انتخاب اعضای داوطلب برای نظارت در هیات امنای کتابخانه‌های عمومی و انتخاب اعضای داوطلب برای نظارت در کمیته ملی پارالمپیک هم از دیگر برنامه‌های کمیسیون فرهنگی در روز یکشنبه است.

ادامه بررسی پیش نویس طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی و بحث و بررسی پیرامون آموزش های پیش از ازدواج با حضور دستگاه های ذیربط نیز روز دوشنبه در کمیسیون فرهنگی مجلس صورت خواهد گرفت.

روز سه‌شنبه  ادامه بررسی طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون فرهنگی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز