خبرگزاری کار ایران

معاون سفیر آمریکا در سازمان ملل خبر داد؛

احتمال طرح موضوع خروج آمریکا از برجام، در نشست ۲۶ سپتامبر شورای امنیت

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۵۰۱

مسکو نسبت به برگزاری یک نشست سطح بالا در شورای امنیت سازمان ملل با موضوع خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری «تاس»، «دیمیتری پولانسکی» معاون سفیر روسیه در سازمان‌ ملل گفت: روسیه امیدوار است خروج آمریکا از توافق هسته‌ای در نشست رده بالای شورای امنیت سازمان ملل مورد بحث قرار گیرد.

وی تاکید کرد: باید یادآوری کنم از برخی برنامه‌ها در خصوص برگزاری نشست سطح بالا در شورای امنیت سازمان ملل در مورد ایران در تاریخ  ۲۶ سپتامبر خبر داریم. امیدواریم که بسیاری از جنبه‌های مرتبط با خروج آمریکا از برجام  در این نشست مورد بررسی قرار گیرد.

پولانسکی افزود: موضوع‌‌های مرتبط با ایران تنها در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد در حمایت از برجام باید مورد بحث قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، پیش از این «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل از تمایل «ترامپ» برای بر عهده گرفتن ریاست یکی از نشست‌های شورای امنیت خبر داده بود.

«دونالد ترامپ» روز گذشته در دیدار با امیر کویت  در پاسخ به پرسشی درباره این که آیا احتمال دارد در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با حسن روحانی دیدار کند یا خیر، گفت: «ممکن است، همه چیز ممکن است. همه چیز ممکن است. خواهیم دید».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز