خبرگزاری کار ایران

در تذکر شفاهی مطرح شد؛

دهقان: بار مالی طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی دیده شده است/ مطهری: باید دید دلیل پزشکیان برای رد طرح چه بوده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۱۵۸

یک نماینده مجلس شورای الامی درباره تصمیم مجلس مبنی بر از دستور خارج شدن بررسی طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد دهقان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۱۹۶ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: برای تعیین تکلیف یک اخطار در صحن سه راه وجود دارد؛ پذیرش اشکالات و ارائه پیشنهادات یا حذف مورد و ارجاع آن به کمیسیون تخصصی مربوطه که در خصوص طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی نایب رئیس مجلس بدون توجه به این موارد اخطار را قبول و طرح را از دستور کار خارج کرد.

نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح مذکور دارای ۵۱ ماده است که امروز کلیات آن بحث شد و نمایندگان می‌توانستند اشکالات از جمله اشکال بار مالی را در زمان بررسی جزئیات مد نظر قرار می‌دادند، در تدوین این طرح از کارشناس بودجه برای تأمین اعتبارات استفاده شده و تأکید شده که اعتبار مورد نیاز در سال اول از محل اعتبارات قوه قضائیه تأمین شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح نباید از دستور کار خارج می شد، گفت: از هیئت رئیسه مجلس انتظار می‌رود این طرح را به کمیسیون ارجاع و مجدد پس از رفع اشکالات در صحن علنی مجلس بررسی شود.

در ادامه مطهری در پاسخ به این تذکر گفت: پذیرش اشکالات و حذف موارد اشکال در یک اخطار مربوط به جزئیات یک طرح است اما اخطار مربوطه برای کلیات طرح بود و باید دید مقصود آقای پزشکیان در رد این طرح چه بوده است البته توضیحات لازم در این خصوص در تذکر آقای حاجی دلیگانی نیز داده شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز