خبرگزاری کار ایران

این هفته در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی؛

طرح‌های دولت برای مقابله با گرد و غبار در خوزستان و سیستان و بلوچستان بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۲۸۰

بررسی برنامه‌ها و طرح‌های دولت در خصوص کنترل فرسایش بادی مقابله با گرد و غبار با تاکید بر استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون کشاورزی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، انتخاب و معرفی حداقل دو نفر از نمایندگان به عنوان ناظر در شورای عالی ملی ایمنی زیستی، انتخاب و معرفی حداقل دونفر از نمایندگان به عنوان ناظر در شورای عالی آب در دستور کار روز یکشنبه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس قرار دارد.

مسائل و مشکلات پرورش nهندگان زنبورعسل، صادرات و فرآورده های آن و استفاده از ظرفیت زنبور عسل در احیاء مراتع و تولیدات باغی و زراعی با حضور مدیران و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی (معاونت زراعت- امور باغبانی-اداره کل بین الملل)- وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی-سازمان حفاظت محیط زیست- سازمان ملی استاندارد ایران- اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ایران- اتاق تعاون ایران- سازمان توسعه تجارت ایران و بخش خصوصی روز یکشنبه در کمیسیون کشاورزی بررسی خواهد شد.

بررسی برنامه‌ها و طرح‌های دولت در خصوص کنترل فرسایش بادی مقابله با گرد و غبار با تاکید بر استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان در دستور کار روز دوشنبه و بررسی مسائل و مشکلات تولید وعرصه محصولات باغبانی عمده از قبیل خرما-پسته-مرکبات-انجیر و ... در دسنور کار روز سه‌شنبه در کمیسیون کشاورزی قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز