خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس سازمان دامپزشکی کشور با جمعی از مدیران ارشد کمیسیون کشاورزی اتاق ایران

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۵۶

جمعی از مدیران ارشد تشکل های زیر مجموعه کمیسیون کشاورزی اتاق ایران با رییس سازمان دامپزشکی کشور دیدار کردند

به گزارش ایلنا، جمعی از مدیران اتحادیه ها و تعاونی های اتاق تهران عصر روز سه شنبه با رئیس سازمان دامپزشکی کشور دیدار کردند.

در این دیدار مدیران این تشکل ها ضمن تبریک انتصاب علیرضا رفیعی پور به سمت رییس سازمان دامپزشکی کشور به ارائه راهکارهای همکاری بیشتر با سازمان و مشکلات بوجود آمدن در سنوات گذشته پرداختند.

واگذاری تصدی گری به تشکل ها، همکاری و تعامل بیشتر سازمان با تشکل ها، داشتن کرسی در جلسات مشترک تصمیم گیری در سازمان دامپزشکی، مشکلات در صدور مجوز و تسریع روند اداری فعالیت های سازمان دامپزشکی از مهمترین درخواست های تشکل ها از رییس سازمان دامپزشکی کشور بود.

رفیعی پور نیز در این نشست ضمن تبیین جایگاه سازمان دامپزشکی در تأمین سلامت و بهداشت مواد غذایی به ارائه نقطه نظرات سازمان در مباحث مطرح شده پرداخت و اعلام داشت که سازمان دامپزشکی کشور حافظ و تأمین کننده سلامت و امنیت غذایی برای تمام آحاد جامعه می باشد و در این راستا از تمام توان نیروهای موجود در سراسر کشور به منظور نیل به این أهداف استفاده می شود.

در خاتمه راهکارهای بسط همکاری برخی تشکل ها با سازمان دامپزشکی در قالب طرح توجیهی تقدیم رییس سازمان دامپزشکی کشور گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز