خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش:

ماهیت پدافند هوایی کاملا متحول و بومی‌سازی شده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۲۵۷

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت:‌ ماهیت پدافند هوایی پس از پیروزی انقلاب بر اساس آرمان ها و اهداف نظام اسلامی کاملا متحول و بومی سازی شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در مراسم تجدید میثاق فرماندهان پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با آرمان های امام راحل اظهارداشت: پدافند هوایی قبل از انقلاب به طور کامل توسط مستشاران خارجی اداره می شد و اکنون این بخش مهم دفاعی به طور کامل توسط کارشناسان داخلی اداره می شود.

 

وی تصریح کرد: ماهیت پدافند هوایی پس از پیروزی انقلاب بر اساس آرمان ها و اهداف نظام اسلامی کاملا متحول و بومی سازی شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) یادآور شد: این نهاد دفاعی از سال ۱۳۸۷ بر اساس ماهیت جنگ های امروزی، تحولات بنیادی پیدا کرد به طوری که با تکیه بر نیروهای داخلی توانایی زیادی در برابر انواع تهدیدهای دشمنان دارد.

وی ادامه داد: پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس توانست با تکیه بر نیروهای جوان و زبده ٦٠٠ فروند انواع هواپیماهای دشمن را سرنگون کند و اکنون نیز با استفاده از تجربیات گذشته پیش می رود.

صباحی فرد با اشاره به اینکه پدافند هوایی فقط در عملیات والفجر ۸ توانست ٨٠ فروند انواع هواپیمای دشمن را سرنگون کند عنوان کرد: این نهاد پس از پایان جنگ بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب تحولات اساسی پیدا کرده است.

این مراسم تجدید میثاق به مناسبت ١٠ شهریور سالروز تشکیل پدافند هوایی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز