خبرگزاری کار ایران

در پیام‌های جداگانه‌ای؛

رئیس مجلس فرا رسیدن عید غدیر خم را به جمعی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۶۵۵

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای به جمعی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع، فرا رسیدن عید غدیرخم را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای به جمعی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع در کشورهای مختلف اسلامی فرارسیدن عید غدیر را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام  لاریجانی به شرح ذیل است:

السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

خرسندم، صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیت‌های خود را به مناسبت فرا رسیدن عیدالاکبر غدیر خم پذیرا باشید.عید غدیر خم، عید تقویت بخش جامعه اسلامی و زعامت و ولایت عهدی امیر المومنین علی بن ابی طالب علیه‌السلام و روز اکمال دین و برکت مکتب اهل بیت عصمت و طهارت است که تلالو پرتو معارف اسلامی - شیعی آن، به تحکیم و همدلی و وحدت جامعه اسلامی کوشیده است.

غدیر خم، روزی است که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام صلی الله علیه و اله و سلم با تعیین حضرت امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام به مقام عظمای ولایت ادامه راه انبیاء بزرگ الهی را تضمین نموده و الگوی حکومت اسلامی را ارائه فرمودند فرصت را مغتنم شمرده؛ آرزوی صلح، ثبات، امنیت و رفاه امت اسلامی در سراسر گیتی و موفقیت، بهروزی و سعادت حضرتعالی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز