خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در جمع خبرنگاران:

ورزشکاران معلول از محدودیت‌ها عبور کردند/ استقلال پارالمپیک موجب رشد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۵۹۸

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: براساس قانون بخش پارالمپیک مستقل شده که ظرفیت خوبی محسوب می شود و آیین نامه آن در هیات وزیران در حال تصویب شدن است.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، ضمن تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: همه شاهد بودیم که ورزشکاران کشور در مسابقات خوش درخشیدند و در بخش های مختلف چه المپیک و پارالمپیک تلاش های خوبی صورت گرفته که نشانه این است که ایرانی ها دارای شاخصه های ترقی هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افتخاراتی که قهرمانان کشور کسب کرده اند باعث شد تا روحیه ملت تازه شود از این جهت همه سپاسگزار آن ها هستیم، گفت: امیدواریم در بخش پارالمپیک نیز شاهد موفقیت ورزشکاران باشیم، از مربیان بخش های مختلف ورزشی و همچنین از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز تشکر می کنم که در این مدت حمایت خوبی از ورزش داشته اند و نیازهای آن ها را دنبال می‌کنند.

رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه هنوز کمبودهایی در بخش های ورزشی وجود دارد، ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی براساس قانون بخش پارالمپیک جدا شده و این استدلال ظرفیت خوبی محسوب می شود که آیین نامه آن در هیات وزیران در حال تصویب شدن است، این موضوع زمینه ای برای رشد می شود.

لاریجانی با تاکید بر اینکه در گذشته نیز از فدراسیون جانبازان و معلولین بازدید داشته ام که بسیار با روحیه کار می کنند و از محدودیت های موجود عبور کرده اند، این عبور نیازمند همت بلند است، خاطرنشان کرد: دیدن این تلاش برای روحیه جامعه و مردم نیز مفید است و ورزشکاران تلاش می کنند مدال های خوشرنگی داشته باشند. دولت و مجلس نیز از آن ها حمایت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز