خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی در طرح سوال از رئیس‌جمهور:

آمریکا را له و تحریم‌ها را نابود می‌کنیم/ پای دولت شما می‌ایستیم/ آقای روحانی، پشت رهبری حرکت کنید

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۷۹۹

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید بر اینکه ما آمریکا را له و تحریم‌ها را نابود می‌کنیم، تاکید کرد: آقای رئیس‌جمهور! مجلس در کنار شما است. همه بدانند کور خوانده‌اند کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند در میان مسئولان نظام اختلاف ایجاد کنند. پشت رهبری حرکت کنید، از شما حمایت می‌کنیم. از ظرفیت‌های داخلی استفاده و به دورن توجه کنید. به نخبگان خود توجه کنید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید حسین نقوی حسینی صبح امروز در جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی در نطق موافقت با طرح سوال از رئیس‌جمهور، با تبریک هفته دولت گفت: امروز روز دولت، ملت و مجلس است. همه می‌دانیم ام‌الفساد همه مسائل کشور، بیکاری و عدم اشتغال است.

وی ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور تصور کنید، خانواده‌ای پنج فرزند تحصیل‌کرده و با مدارک عالی و حتی دکتری دارد و سنین آنها ۲۰ تا ۴۰ سال است و آنها مجرد هستند. شب آنها به خانه‌ای می‌آیند که حتی پدر هم بیکار است. شما شب خواب‌تان می‌رود؟

این نماینده اصولگرای محلس با بیان اینکه پنج میلیون بیکار در کشور وجود دارد، اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور! شما مجری قانون اساسی هستید و قانون اساسی از شما خواسته تا اشتغال مناسب، تامین احتماعی و دستمزد مکفی برای ملت تامین کنید. به نمایندگان بگویید شورای عالی اشتغال در طول پنج سال دولت شما چند بار تشکیل شده است؟ بانک اطلاعات بیکاران و اشتغال را که وعده انتخاباتی‌تان بود، تشکیل شد؟ طرح کارورزی شما به کجا رسید؟ شما پاسخگو ملت هستید.

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه ما آمریکا را له و تحریم‌ها را نابود می‌کنیم، تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور! مجلس در کنار شما است. همه بدانند کور خوانده‌اند کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند در میان مسئولان نظام اختلاف ایجاد کنند. پشت رهبری حرکت کنید، از شما حمایت می‌کنیم. از ظرفیت‌های داخلی استفاده و به دورن توجه کنید. به نخبگان خود توجه کنید. آقای شریعتمداری نمایشگاه صنعت کوچک گذاشت، ای کاش شما و معاون اول از این نمایشگاه بازدید می‌کردید.

وی با بیان اینکه ما می‌توانیم تحریم را دور بزنیم، مرعوب تحریم نباشیم، خاطرنشان کرد: ما دلار به انداز کافی داریم. اعتماد مردم را جلب کنید. ظرفیت اشتغال مهمتر از شغل است. آنقدر بر بودجه و اعتبار برای ایجاد شغل مانور ندهید. بخش مسکن را رونق دهید که ۳۰۰ نوع شغل در مسکن نهفته است.

نماینده ورامین در مجلس با بیان اینکه بیش از پنج هزار مرکز تولیدی و خدماتی تعطیل شده است ولی شما کمک کنید این مرکز دوباره احیا شوند، ابراز داشت: ما اختلاف سیاسی داریم ولی امروز، روز عزت ملت ایران و روز سخت کشور است. مرد کسی است که در روز سخت، پای نظام بایستد. ما پای دولت شما می‌ایستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز