خبرگزاری کار ایران

همایش حفظ و ارتقای سلامت در قوه قضاییه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۹۸۴

همایش حفظ و ارتقای سلامت در قوه قضاییه با حضور معاونین و مدیران استانی دستگاه قضایی و مدیرعامل و معاونین شرکت سهامی بیمه دانا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مرضیه وحید دستجردی رئیس مرکز سیاست گذاری و برنامه ریزی سلامت قوه قضاییه در این همایش اظهار کرد: طی دو سال گذشته همایش هایی با حضور نمایندگان رفاهی و معاونین مالی استان ها و سازمان های تابعه در این حوزه برگزار شده و امسال برای اولین بار با حضور مدیرعامل بیمه دانا و مدیران استانی این سازمان و مدیران ارشد دستگاه قضایی برگزار می شود.

مشاور رئیس قوه قضاییه افزود: از دو سال پیش که مسئولیت بیمه تکمیلی کارکنان قوه قضاییه بر عهده مرکز سیاست گذاری سلامت قرار گرفته، آسیب شناسی وضعیت درمانی و بیمه تکمیلی کارکنان دستگاه قضایی انجام و مشکلات بسیاری از سر راه برداشته شد و امیدواریم روزی فرا برسد که همه کارکنان قوه قضاییه تحت پوشش بیمه درمان باشند و با پرداخت کمترین هزینه توسط کارکنان، رضایتمندی کامل آنها حاصل شود.

وحید دستجردی با بیان اینکه سلامت کارکنان یک دستگاه، بهره وری سازمانی را افزایش می دهد، تاکید کرد: تلاش امروز دستگاه قضایی در حوزه سلامت، ناشی از تعقل این دستگاه است تا بتواند خدمات بهتری به مردم ارائه کند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «فرد بیمار نباید رنج دیگری جز بیماری داشته باشد»، خاطرنشان کرد: ان شاء الله زمانی این مطلب را در قوه شاهد باشیم که با پرداخت کمترین هزینه، بیشترین خدمات ممکن به کارمندان ارائه شود.

رئیس مرکز سیاست گذاری و برنامه ریزی سلامت قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که شرکت بیمه گذار قبلی قصد داشت امسال قیمت ها را افزایش دهد، تصریح کرد: این مطلب برای ما قابل پذیرش نبود و بر این اساس پس از استعلام از شرکت های سهامی بیمه ای، با توجه به نرخ های ارائه شده، همچنین بررسی کیفیت خدمات، شرکت سهامی بیمه دانا انتخاب شد که نرخ حق بیمه را نسبت به سال گذشته نیز کاهش داد، به طوری که امسال با توجه به نرخ های جدید بیمه دانا، پرداخت از جیب کارکنان و قضات محترم قوه قضاییه نسبت به سال گذشته 9 میلیارد تومان کاهش می یابد.

وحید دستجردی خاطرنشان کرد: سطح خدمات بیمه ای امسال همانند خدمات سال گذشته بوده و کاهش نیافته است؛ ضمن اینکه بیمه دانا متعهد شده که کیفیت بالاتری نسبت به سالهای گذشته ارائه نماید و حق بیمه و پرداختی کارکنان نسبت به سال گذشته کاهش جدی یافته است.

وی با یادآوری این مطلب که در سال گذشته بازدید از 21 استان کشور با همراهی شرکت خدماتی، معاونین مرکز سیاست گذاری قوه قضاییه و نمایندگان شرکت بیمه گر برای حل و فصل مشکلات بیمه ای استان ها انجام شده است، افزود: امسال در این راستا بازدید از سایر استان ها به همراه نماینده بیمه دانا نیز انجام خواهد شد.

وحید دستجردی همچنین با اشاره به بحث یارانه سلامت در دستگاه قضایی، ادامه داد: با دستور رئیس قوه قضاییه امسال این یارانه نسبت به سال گذشته دو برابر شده است که به کاهش پرداخت پول از جیب کارکنان منجر خواهد شد؛ ضمن اینکه هزینه های پرداختی کارکنان نیز در کمتر از 10 روز پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیمه دانا به عنوان یک بیمه توانمند و پرتوان در رتبه دوم بیمه های کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: شرکت سهامی بیمه دانا قبل از انقلاب تاسیس شده و محور کاری این بیمه، بحث درمان است که امیدواریم قوه قضاییه شاهد خدمت کیفی و توام با رضایت مندی از جانب بیمه دانا باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه دانا نیز در این همایش اظهار کرد: به لطف خداوند متعال توفیق یافتیم به عنوان شرکت بیمه گر از ابتدای مردادماه در خدمت کارکنان قوه قضاییه باشیم و ان شاء الله با تجربه بیش از 45 ساله، کیفیت خدمات خود را در عمل اثبات خواهیم کرد.

دکتر بیژن صادق افزود: شرکت سهامی بیمه دانا با بهره گیری از بیش از 100 پزشک و سابقه بیش از 4 دهه در مراکز طرف قرارداد تلاش دارد تا تعهدات خود به قوه قضاییه را در کمترین زمان ممکن عملی کند.

گفتنی است همایش حفظ و ارتقای سلامت در قوه قضاییه به مدت دو روز در دیوان عالی کشور ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز