خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

احکام دادگاه‌های نظامی باید مستدل و قاطع باشد

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۵۵۸

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: احکام دادگاه های نظامی باید محکم، مستند، مستدل و قاطع باشد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام بهرامی با تأکید بر این مطلب که  احکام دادگاه های نظامی باید محکم، مستند، مستدل و قاطع باشد در جمع کارکنان‌ سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز تصریح کرد: الحمدلله احکام دادگاه های نظامی البرز این ویژگی را دارد.

وی با اشاره به توانایی و استعدادهای موجود در سازمان قضایی استان البرز گفت: باید از این فرصت ها برای ارتقاء سازمان به نحو شایسته ای بهره برد.

بهرامی با اشاره به رتبه سازمان قضایی استان البرز در بین سازمان های قضایی سراسر کشور گفت: باید تلاش های بیشتری صورت بگیرد تا این سازمان رتبه بهتری در کشور به دست بیاورد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه خدای متعال بر خود واجب دانسته که روزی را برای هر کسی که بخواهد مقدر فرماید، گفت: ما بعد از نمازهای یومیه، دستمان را به آسمان بلند کرده و دعا کنیم و از خداوند متعال خواسته هایمان را مطالبه کنیم.

وی در ادامه، با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و شرکت همه کارکنان در نماز جماعت گفت: از سربازان وظیفه هم به نحو شایسته ای بخواهید که در نماز جماعت شرکت کنند تا صف‌های نماز جماعت هرچه فشرده تر برگزار شود.

در ادامه، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و از شعب قضایی و بخش های اداری سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز همچنین از زمین محل احداث ساختمان جدید این سازمان بازدید کرد.

در این بازدید، مهرانفر معاون توسعه مدیریت و منابع، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح را همراهی می کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز