خبرگزاری کار ایران

نماینده مشهد:

بی‌رحمانه به اشخاصی که سرمایه نظام هستند، می‌تازیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۲۷۸

نماینده مشهد گفت: امروز به اشخاص با عناوین مختلف بی‌رحمانه می‌تازیم که سرمایه نظام هستند. این راه‌حل مشکلات ساختاری نیست. آنچه که در جلسات استیضاح روی داد، نتیجه ساختار دوگانه رفع مشکلات ملی و قانونگذاری بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، شیران خراسانی در نطق میان‌دستور خود با تاکید بر اینکه در پایان دهه چهارم انقلاب اسلامی قرار داریم و باید شجاعانه و با بصیرت حرکت کنیم، گفت: هیچ جای خطایی نباید وجود داشته باشد برای گریز از ناکارآمدی باید به منابع طبیعی تکیه کنیم.

نماینده مشهد گفت:‌ در تمام حوزه‌ها سازگاری داریم. کشور را باید در مسیر پیشرفت تکامل قرار دهیم. کار مردم باید به دست مردم سپرده شود. مردم باید طرف مشورت و تدبیر قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز به اشخاصی که سرمایه نظام هستند با عناوین مختلف بی‌رحمانه می‌تازیم. این راه‌حل مشکلات ساختاری نیست. آنچه که در جلسات استیضاح روی داد، نتیجه ساختار دوگانه رفع مشکلات ملی و قانونگذاری بود.

نماینده مشهد با اشاره به انتخاب افراد در حوزه‌های انتخابیه گفت: در بعضی از حوزه‌ها تعداد نمایندگان با مردم همخوانی ندارد، چگونه است تهران با ۹ میلیون نفر ۳۰ نماینده و مشهد با سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر پنج نماینده دارد و یا شهرهای دیگر هم به همین صورت. ما باید زیرساخت‌های کشور را با اصل ۶۴ قانون اساسی و شاخصه‌ها تطبیق دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز