خبرگزاری کار ایران

یک کمپانی نفتی اسپانیایی:

برای روابط تجاری با ایران، با هیچ تهدیدی مواجه نیستیم/ تحریم‌های آمریکا مشکل خودشان است نه ما

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۱۷۴

مدیر روابط عمومی شرکت اسپانیایی «اسپرونکو» گفت: ما در نظر داریم فعالیت‌هایمان را در سطوح بسیار بالاتر از سر بگیریم. اتحادیه اروپا هیچ تحریمی را علیه ایران نپذیرفته و آنچه آمریکا می‌گوید مشکل خودشان است نه ما.

به گزارش ایلنا، کارلوس تولدو مدیر روابط عمومی شرکت اسپانیایی «اسپرونکو اینترنشنال» که یک شرکت تخصصی در زمینه خدمات گاز و نفت است در گفت‌وگو با اسپوتنیک وضعیت پیرامون فاز اول تحریم‌های آمریکا علیه ایران را که از ۷ آگوست آغاز شده است، شرح داد.

وی با اشاره به سال ۲۰۱۳ و زمان آغاز همکاری‌های این کمپانی با ایران گفت: در آن زمان تحریم‌ها از همه طرف علیه ایران اعمال شد. چه از جانب اتحادیه اروپا و چه از جانب آمریکا. ما هیچ رقیبی در سرزمین ایران نداشتیم و همین موضوع ما را تشویق به ورود به این بازار کرد.

تولدو به سال ۲۰۱۵ و برداشته شدن تحریم‌ها در ازای توافق هسته‌ای اشاره کرد و گفت: در آن زمان با حجم عظیمی از رقبا مواجه شدیم و فعالیت‌های ما در ایران به حداقل رسید. الان واشنگتن سعی دارد اقتصاد ایران را فلج کند و به کمپانی‌های آمریکایی و اروپایی در خصوص ادامه همکاری با تهران هشدار داده و این فرصت دوباره‌ای برای کمپانی اسپرونکو است.

تولدو گفت: ما در نظر داریم فعالیت‌هایمان را در سطوح بسیار بالاتر از سر بگیریم. اتحادیه اروپا هیچ تحریمی را علیه ایران نپذیرفته و آنچه آمریکا می‌گوید مشکل خودشان است نه ما.

وی اضافه کرد: کمپانی ما با هیچ تهدیدی مواجه نیست و اگر هم بود ما آن را نادیده می‌گرفتیم. هیچ کسی نمی‌تواند به ما بگوید چه کار کنیم و چه کار نکنیم. در نتیجه ما کاری را می‌کنیم که می‌خواهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز