خبرگزاری کار ایران

سردار طلایی‌نیک:

هفته آینده با رونمایی از دستاوردهای جدید دشمن را نامیدتر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۵۴۸

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: هفته آینده خبرهای خوب و خوشی از دستاوردهای نظامی خواهد شنید که دشمن را مأیوس‌تر می‌کند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا طلایی‌نیک ظهر امروز در همایش بزرگ "معلم انقلابی و استکبارستیزی" در همدان، توجه به بصیرت و بینش عمیق را نیاز انقلابی دانست و اظهار داشت: این روزها به شدت به این مهم نیاز داریم و این انتظار رهبری از همه ماست.

وی با تأکید بر اینکه شرایط جدیدی پیش آمده و دنیا در پیچ تاریخی قرار گرفته است، تصریح کرد: معادلات منطقه به نفع انقلاب اسلامی در حال رقم خوردن است.

طلایی‌نیک با اشاره به حضور سردار سلیمانی در همدان و سخنانش در جمع مردم، ادامه داد: همان سخنان سردار سلیمانی بلافاصله توسط عالی‌ترین مقامات نظامی و سیاسی آمریکا تحلیل شد.

وی با بیان اینکه در این پیچ تاریخی توازن قدرت در این منطقه به نفع جبهه مقاومت و ملت‌ها در حال رقم خوردن است، خاطرنشان کرد: رژیم‌های وابسته به استکبار و تیم‌های مستبد در حال فروپاشی و جارو شدن از منطقه هستند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با تأکید بر اینکه تزلزل نظام استکبار را به عینه در منطقه می‌بینیم، یادآور شد: آمریکا نتیجه معکوسی از مداخله‌های نظامی، جنایات و تجاوزگری‌ها گرفته است.

طلایی نیک با بیان اینکه سیاست‌های استکباری و جنگ‌افروزانه با کمک سرویس‌های جاسوسی صهیونیستی و آمریکایی در منطقه سازمان یافته و با یک برنامه راهبردی کلان شروع شده و ادامه دارد، اظهار کرد: اما دستاوردها برای آنها پشیمان‌کننده و ناامیدکننده است؛ امروز ملت یمن در برابر رژیم آل سعود با تجهیزات و سلاح‌های آمریکایی موفق است.

وی با تأکید بر اینکه در شرایطی هستیم که هرچه جلو می‌رویم تضاد بنیادین انقلاب اسلامی با نظام استکباری آشکارتر می‌شود، گفت: تضاد بنیادین سه وجه شامل «تضاد در مبانی، تضاد در منافع و تضاد در راهبردها» دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع به تضاد منافع اشاره کرد و افزود: آمریکا به دنبال تأمین منافع رژیم صهیونیستی، تأمین منافع نامشروع خود در عرصه‌های مختلف است اما منافع ما این است که دست متجاوز را از هر جا که به سوی ما دراز شد، قطع کنیم.

سردار طلایی‌نیک با تأکید بر اینکه در سه عرصه، استکبار اهداف خود در رابطه با تقابل با انقلاب و ایران را دنبال می‌کند، ادامه داد: عرصه هویت ملی، پیشرفت ملی و مقاومت ملی و فراملی سه عرصه تقابل آمریکا با ایران و انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه هویت ملی، ایمان، اسلام، روحیه انقلابی و جهادی، ولایت‌مداری، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت ایران و سبک زندگی دینی‌ـ ایرانی توانسته در مقابل تهاجم مستقیم و غیرمستقیم آمریکا ما را قوی و مقاوم کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع تهاجم فرهنگی، نفوذ در فضای مجازی، انحراف هنجاری در رفتارهای اجتماعی و اخلاقی را از اهداف دشمنان در عرصه هویت ملی برشمرد و یادآور شد: تلاش برای ایجاد ابهام در مقبولیت و مشروعیت نظام با حرکت‌های عملیات روانی، از دسیسه‌های آمریکاست که در عرصه هویت ملی دنبال می‌کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها جرأت نمی‌کنند اعلام کنند که می‌خواهند نظام را از بین ببرند، ادامه داد: آنها می‌گویند می‌خواهیم رفتار نظام را تغییر دهیم، اما اعمال آنها تغییر نظام و ایجاد نظام منفعل غیراسلامی و غیرانقلابی است اما چون احتمال می‌دهند به آن نمی‌رسند اعلام نمی‌کنند که بعداً سرافکنده نشوند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن عرصه پیشرفت کشور را نیز هدف‌گذاری کرده است، یادآور شد: وابستگی ما به تدریج بعد از انقلاب اسلامی کم شده و می‌خواهد این وابستگی قطع نشود.

سردار طلایی‌نیک ‌صنعت دفاعی را یکی از عرصه‌هایی دانست که طی ۴۰ سال گذشته وابستگی خود را قطع کرده است، گفت: قبل از پیروزی انقلاب در این صنعت وابستگی صد درصد داشتیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه بعد از ۴۰ سال تحریم، امروز همه می‌گویند بومی‌ترین و خودکفاترین صنعت، صنعت دفاع است، افزود: در این حوزه هیچ وابستگی به آمریکا و استکبار نداریم.

سردار طلایی‌نیک با اشاره به بهره‌برداری از جدیدترین موشک نقطه‌زن طی چند روز گذشته، تصریح کرد: اینکه انقلاب اسلامی برای سایر کشورها الگو شود و این بیداری اسلامی بستر را فراهم کند، برای دشمن قابل تحمل نیست.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال این است رشد علم و دانش در کشور متوقف شود، ادامه داد: استعداد، زمینه علمی و انگیزه انقلابی برای رشد علم و دانش وجود دارد و این برای آمریکا قابل تحمل نیست.

معاون وزیر دفاع با بیان اینکه توافقات در حال انجام، ایران را در محور توافقات بزرگ اقتصادی و توسعه‌یافتگی در منطقه قرار داده است، یادآور شد: اگر این ظرفیت بارور شود می‌تواند قدرت انقلاب اسلامی را در شعاع بیشتر و بلندمدت‌تر حفظ کند.

طلایی نیک با تأکید بر اینکه زمینه‌های داخلی، فسادپذیری در امور، برخی ناکارآمدی‌ها و انفعالات وجود دارد که دشمن را امیدوار می‌کند، گفت: این موارد موجب شده آمریکا خواب‌های پریشان ببیند که می‌تواند از این نارضایتی‌های معیشتی در داخل کشور فتنه جدیدی ایجاد کند؛ اما کور خوانده است.

وی بر حفظ انسجام و اتحاد و حمایت از قوای سه‌گانه و تقویت دولت تأکید کرد و ادامه داد: امروز دولت و نظام در وسط یک کارزار بزرگ با استکبار در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی هستند.

طلایی نیک هدف تحریم‌ها را آسیب زدن به مردم دانست و یادآور شد: هدف آنها تنها نظام نیست و هدف آنها این است مردم را به نظام و آینده ناامید کنند و در این شرایط، فرهنگ بسیج و مقاومت موثر است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع در پایان خاطرنشان کرد: هفته آینده خبرهای خوب و خوشی از دستاوردهای نظامی خواهد شنید که دشمن را مأیوس‌تر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز