خبرگزاری کار ایران

نهاوندیان مطرح کرد:

تلاش قوای سه‌گانه برای اتخاذ جهت‌گیری واحد در اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۱۸۷

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت هم تلاش می‌کند تا با ارتباط موثر با قوه قضاییه، مجلس و نهادهای موثر تاثیرگذاری مناسبی را در اقتصاد داشته باشد،‌ تاکید کرد: هر سه قوه تلاش می‌کنند تا جهت‌‌‌گیری واحدی را در امور اقتصادی دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد نهاوندیان در پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص برنامه دولت برای مدیریت وضعیت کنونی گفت: بهترین مدیریت جنگ اقتصادی تدبیرهای مناسب و هدفمند در مسیر اقتصاد مقاومتی است. خوشبختانه در هفت جلسه‌ای که شورای عالی اقتصادی تشکیل داده است، در هر جلسه ما بخشی از تحرک اقتصادی دنبال شده است. در آخرین جلسه درباره مدیریت نقدینگی تصمیمات مهمی اتخاذ شده بود.

وی با بیان اینکه تصمیماتی که در رابطه با مدیریت نقدینگی اتخاذ شد باعث می‌شود تا هدایت نقدینگی موجود به سمت تولید برود و از آثار زیان بار نقدینگی در بازار جلوگیری می‌کند و هم آن را به سمت تولید و اشتغال‌زایی سوق می‌دهد، اظهار داشت: تصمیمی که در ارتباط با مجوز صندوق‌های سرمایه‌‌‌گذاری معامله‌‌پذیر که به مردم عرضه می‌شود، سپرده‌‌گذاران را به یک سرمایه‌‌گذاری کم‌‌ریسک هدایت می‌کند.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور ادامه داد: از سوی دیگر تصمیماتی که در رابطه با صنایع کوچک و بزرگ و متوسط گرفته شده است برای جلوگیری از انحراف منابع بوده که در دستورکار است.

نهاوندیان با تاکید بر اینکه تمام مصوبات شورای عالی اقتصاد بخشی از صحنه وسیع اقتصاد را مورد توجه قرار داده است، تصریح کرد: مهمتر از تمام این مصوبات فضای هماهنگی میان سه قوه است و باعث می‌شود تا جهت‌‌‌‌‌‌‌گیری واحدی را دنبال کنیم. دولت هم تلاش می‌کند تا با ارتباط موثر با قوه قضاییه، مجلس و نهادهای موثر تاثیرگذاری مناسبی را در اقتصاد داشته باشد.

وی افزود: هر سه قوه تلاش می‌کنند تا جهت‌‌‌گیری واحدی را در امور اقتصادی دنبال کنند. ان‌‌شاءالله فضای جدیدی را برای انسجام ملی مقابل طراحی‌هایی که دشمنان ایجاد می‌کنند را همراه سه قوه ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز