خبرگزاری کار ایران

پزشکیان:

حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم گریه کردن برای مردم است/ رای دادن به ربیعی به معنای باج‌گیری نیست

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۰۹۷

نایئ رئیس مجلس تاکید کرد: وزیری که گریه می‌کند به این معناست که خود را برای مردم نمی‌گیرد و مردم را تحویل می‌گیرد. من معتقدم وزیر ما و نماینده ما باید با مردم باشند و اگر نتوانستند مشکل مردم را حل کنند حداقل برای او گریه کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مسعود پزشکیان در حمایت از علی ربیعی در جلسه استیضاح گفت: نمایندگان مجلس ما به خداوند اعتقاد داریم، چرا تهمت می‌زنید. استیضاح حق نمایندگان است. با این تهمت‌ها اعتبار مجلس از بین می‌رود. اینکه می‌گویید یک عده پول گرفتند که در دفاع از ربیعی حرف بزنند، نارواست. زندگی من کاملا عیان و مشخص است. در نتیجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای من کافی است.

وی افزود: من در دولت خاتمی وزیر بودم. در آن زمان هم اعتصابات کارگری وجود داشت. در زمان دولت احمدی‌نژاد مقابل وزارت کار به طور مداوم اعتراض و اعتصابات کارگری وجود داشت. در این وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور در این بالا و پایین شدن دلار و ارز کارگران ما می‌گویند که ما وزیر کار را قبول داریم.

مسعود پزشکیان با بیان اینکه من به ربیعی رای دادم به خاطر شاخص خودم و به دنبال پول و قدرت نیستم، افزود: می‌گویند وزیر مداوم گریه می‌کند، وزیری که گریه می‌کند به این معناست که خود را برای مردم نمی‌گیرد و مردم را تحویل می‌گیرد. من معتقدم وزیر ما و نماینده ما باید با مردم باشند و اگر نتوانستند مشکل مردم را حل کنند حداقل برای او گریه کنند. ما نتوانستیم مشکلات این مردم را حل کنیم. همه باهم نتوانستیم این مشکل را حل کنیم حداقل کاری که می‌توانیم بکنیم این است که برای این مردم گریه کنیم. وزیر این کار را که می‌کند اگر آن کار دیگر را نمی‌تواند انجام دهد.

وی ادامه داد: مگر پول و یا بودجه خاصی که در اختیار او قرار گرفته است که مشکلات را حل نکرده است. به من گفتند که تو نائب رئیس هستی و نباید صحبت کنی، ولی من از آنچه که می‌فهمم دفاع خواهم کرد. خوشایند دیگران برای من اهمیتی ندارد. در شرایطی که کسی دیگر را اگر بیاوریم به نفع مملکت نیست استیضاح وزیر کار نامعقولی است. اگر من رای مثبت به ربیعی دادم به معنای باج‌گیری نیست.

وی صحبت کردن نمایندگان با یکدیگر در مورد استیضاح وزیر را حق وزرا دانست و بیان کرد: اینکه یک عده را این را لابی‌گری دانسته و خلاف عرف مجلس می‌دانند ناحق است، وزیر حق دارد که از خود دفاع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز