خبرگزاری کار ایران

کاندیداهای عضویت ناظر در شوراهای عالی، مجامع و هیات‌ها مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۸۸۹

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری انتخابات مربوط به تعیین کاندیداهای عضویت ناظر در شوراهای عالی، مجامع و هیات ها در نشست کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش ایلنا، زهرا سعیدی مبارکه خصوص نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:در این جلسه انتخابات متقاضیان عضویت در مجامع، شوراها و هیات ها برگزار شد و کاندیداها عضویت در مجامع، شوراها و هیات ها مشخص شدند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: بر اساس انتخابات انجام شده محمد حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا، معصومه آقاپور نماینده مردم شبستر، محمود بهمنی نماینده مردم طالقان و احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس به عنوان کاندیداهای عضویت در شورای اقتصاد از سوی کمیسیون اقتصادی به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

سعیدی مبارکه گفت: براساس انتخابات انجام شده در کمیسیون اقتصادی مجلس سید فرید موسوی نماینده مردم تهران و انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس به عنوان کاندیداها برای عضویت ناظر در هیات امنای صندوق توسعه ملی به صحن علنی مجلس معرفی شدند، همچنین الیاس حضرتی نماینده مردم تهران و حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد در مجلس به عنوان کاندیداهای عضو ناظر در شورای پول و اعتبار به صحن علنی مجلس از سوی کمیسیون اقتصادی معرفی شدند.

وی ادامه داد: براساس انتخابات کمیسیون اقتصادی قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا به عنوان کاندیداهای عضویت در شورای عالی اصناف کشور از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس به صحن علنی معرفی شدند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: براساس انتخابات کمیسیون اقتصادی مجلس کاندیداها برای عضویت ناظر در شورای عالی بیمه تعیین شدند که براین اساس اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد، موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان، عامر کعبی نماینده مردم آبادان و کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره به عنوان کاندیداهای عضویت ناظر در شورای عالی بیمه به صحن علنی مجلس معرفی شدند، همچنین براساس انتخابات کمیسیون اقتصادی مجلس عین الله شریف پور نماینده مردم ماکو و انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان در مجلس به عنوان کاندیداها برای انتخاب عضو در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز