خبرگزاری کار ایران

جزئیات جلسه امروز کمیسیون آموزش با علی لاریجانی

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۸۸۰

میرزاده گفت: علی لاریجانی از کمیسیون آموزش خواست که برنامه‌های آموزشی کشور در راستای برنامه ششم توسعه و اولویت‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات که با حضور علی لاریجانی برگزار شد، گفت: این جلسه با حضور ۲۰ تن از نمایندگان به همراه رئیس  مجلس برگزار شد و مسائلی از قبیل موضوعات کلان کشور، مسائل آموزشی و تحقیقاتی و مواردی مربوط به مجلس شورای اسلامی و کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به تاکید علی لاریجانی بر اهمیت کار کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: رئیس مجلس به موضوع آموزش و پرورش تاکید کرد و بیان داشت که برای آموزش و پرورش باید منابع درآمدی دیگری در نظر گرفته شود و با توجه به هزینه‌های آموزشی باید کاهش هزینه‌های دیگر را مورد توجه قرار دهیم.

این عضو کمیسیون آموزش تصریح کرد: در جلسه امروز موضوعاتی از قبیل نوع برگزاری کنکور، انتخاب دانشجویان در دانشگاه‌ها، پذیرش دانشگاه‌ها، پژوهش در دانشگاه و کارآموزی مسائلی را مطرح کرد.

وی ابراز داشت: علی لاریجانی با اشاره به مسائل حوزه فنی و حرفه‌ای از کمیته‌های مربوطه در کمیسیون درخواست کرد که مشکلات این حوزه مرتفع شود. لاریجانی همچنین بر هدایت پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی تاکید داشت.

میرزاده خاطرنشان کرد: علی لاریجانی از کمیسیون آموزش خواست که برنامه‌های آموزشی کشور در راستای برنامه ششم توسعه و اولویت‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز