خبرگزاری کار ایران

دهقان در گفت‌وگو با ایلنا:

عبدالفتاح سلطانی بعد از فوت دخترش به مرخصی آمد/ دنبال آزادی مشروط موکلم هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۱۹۷

وکیل عبدالفتاح سلطانی گفت: به آقای سلطانی به دلیل فوت ناگهانی دخترشان مرخصی دادند و فعلا در مرخصی هستند و اگر خدا بخواهد تلاش می‌کنیم این مرخصی به آزادی مشروط تبدیل شود.

سعید دهقان وکیل عبدالفتاح سلطانی درباره آخرین وضعیت موکلش با اشاره به فوت دختر سلطانی گفت: در این وضعیت دادستانی بالاخره مرخصی را داده‌ است، هرچند که ما از عید منتظر این مرخصی بودیم و برای ایام ماه مبارک رمضان و عید فطر قول مرخصی داده بودند که عملی نشد.

وی تاکید کرد: ما دنبال آزادی مشروط او بودیم و مرخصی حداقل مطالبه ما بود. در همین مدت ماه مبارک رمضان هم دیگران به مرخصی آمدند به عنوان مثال آقای رحیمی معاون اول دولت احمدی‌نژاد آزادی مشروط داشتند و اغلب بیرون از زندان بودند و همچنین آقای بقایی در مرخصی بود.

این وکیل دادگستری عنوان کرد: همین یک ساعت پیش به آقای سلطانی به دلیل فوت ناگهانی دخترشان مرخصی دادند و فعلا در مرخصی هستند و اگر خدا بخواهد تلاش می‌کنیم این مرخصی به آزادی مشروط تبدیل شود.

وی ادامه داد: شاید در این فرصت با انجام مذاکرات و لوایح آزادی مشروط این کار انجام شود، هرچند که مشمول آزادی مشروط ماده ۵۸ است و سال‌هاست که مشمول این آزادی مشروط شده و الان شهریورماه که برسد هشت سال است که در زندان است.

وی اظهار کرد: ما امروز در کانون وکلا همایشی داریم که خانم مولاوردی سخنران آن هستند و من امروز با این دوستان هم صحبت خواهم کرد چون به وعده‌هایی هم که دوستان داده بودند، عمل نشده و دولت در این باره کم کاری کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز