خبرگزاری کار ایران

حکم قضایی پرونده‌ اختلاس شهرداری خواجو شهر سیرجان صادر شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۱۷۹

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان از صدور حکم قضایی قطعی پرونده‌ی اختلاس شهرداری خواجو شهر سیرجان خبر داد وگفت:طبق این حکم، شهردار سابق خواجوشهر سیرجان به انفصال دائم از خدمات دولتی و ده سال حبس تعلیقی محکوم شد.

به گزارش ایلنا، محسن نیک ورز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از اعلام گزارش اداره‌کل بازرسی استان کرمان در اواخر اسفندماه سال ۱۳۹۵ مبنی بر اختلاس در شهرداری خواجو شهر سیرجان، بلافاصله موضوع با قید فوریت در دستور کار سیستم قضائی قرار گرفت.

وی افزود : پس از انجام تحقیقات اولیه در دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه سیرجان ارسال شد و سپس حکم قطعی در دادگاه تجدید نظر استان کرمان صادر و پرونده جهت اجرای حکم به اجرای احکام دادسرای سیرجان ارسال شده است.

دادستان سیرجان اظهار داشت :آقای هادی شول فرزندعلیار، شهردار سابق خواجوشهر سیرجان با اختلاس ۴۵۰ میلیون تومان از شهرداری خواجوشهر سیرجان، به انفصال دایم از خدمات دولتی و ده سال حبس تعلیقی محکوم شده است.

نیک ورز افزود :آقای محمد محمود آبادی فرزند اضغر متهم ردیف دوم پرونده از کارمندان شهرداری خواجو شهر می باشد و مبلغ۲۵۸ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان اختلاس نموده بود که به انفصال دائم از خدمات دولتی و هفت سال حبس تعلیقی محکوم گردیده است.

دادستان سیرجان اظهار داشت:متهم دیگر پرونده که ۳۹ میلیون تومان اختلاس کرده بود به انفصال دائم از خدمات دولتی و پنج سال حبس تعلیقی محکوم شده است.

این مقام قضائی یادآور شد:براساس تبصره ماده ۳۶قانون مجازات اسلامی انتشار حکم محکومیت جرائم اقتصادی که جرم ارتکابی بیش از ۱۰۰میلیون تومان باشد در رسانه ملی و یا یکی از روزنامه های کثیرالانتشار الزامی است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز