خبرگزاری کار ایران

دادستان رباط کریم خبر داد؛

جزئیات اختلاس میلیاردی در شهرداری پرند/ بازداشت ۴ عضوشورای شهر

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۹۶۰

دادستان رباط کریم گفت: مسئول امور مالی شهرداری پرند مبالغی از منابع شهرداری را به یک حساب شخصی واریز کرده است که بلافاصله این فرد و یک خانم که همدست وی در تهران بوده است، دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام قاسم پور در این باره اظهار کرد: گزارشی از شهردار پرند مبنی بر اختلاس یکی از کارمندان به دادستانی واصل شد و پس از وصول این گزارش، دستورات لازم برای بررسی موضوع صادر شد.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات مشخص شد، مسئول امور مالی شهرداری مبالغی از منابع شهرداری را به یک حساب شخصی واریز کرده است که بلافاصله این فرد و یک خانم که همدست وی در تهران بوده است، دستگیر شدند.

قاسم پور خاطرنشان کرد: با حسابرسی‎های صورت گرفته تا الان؛ تقریبا نزدیک به ۳ میلیارد تومان اختلاس توسط این شخص صورت گرفته است و با تکمیل کارشناسی و اعلام گزارش حسابرسی میزان دقیق اختلاس مشخص خواهد شد.

وی با انتقاد از انتشار برخی مطالب پیرامون این خبر در فضای مجازی تاکید کرد: اعتقاد ما بر شفافیت است، اما باید در نظر داشته باشیم که گاهی اطلاع رسانی شتابزده موجب می‌شود متهم یا متهمان متواری شوند و این امر روند رسیدگی به پرونده را مشکل می‌کند.

دادستان رباط کریم با اشاره به بازداشت ۴ نفر از اعضای شورای شهر پرند خاطرنشان کرد: اینکه پرونده ارتشا در شورای شهر پرند به پرونده اختلاس در شهرداری مرتبط باشد نیازمند انجام تحقیقات است و تا حصول نتیجه و تکمیل بررسی‌ها نمی‌توان در این رابطه نظر قطعی داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز