خبرگزاری کار ایران

زرآبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

راه رفع ایرادات وزارت کار، تعویض وزیر نیست/ اولویت فعلی کشور مسائل اقتصادی است/ نمی‌دانم پشت استیضاح ربیعی چه مسائلی است

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۸۴۱

نماینده مردم قزوین مطرح کرد:نمی‌دانم پشت طرح استیضاح وزیر کار در شرایط فعلی چه مسائلی است و افرادی که این طرح را امضا کردند چگونه می‌خواهند با استیضاح وزیر کار به شرایط معیشت مردم و اشتغال آنها کمک کنند.

حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در خصوص استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در حال حاضر اولویت اول استیضاح وزیر کار نیست. وضعیت اشتغال و کارگری و معیشت مردم در اولویت است.

وی افزود: اشکالاتی که وجود دارد را قبول دارم اما راه آن تعویض وزیر نیست درواقع می‌توان ایرادات موجود در وزارت کار را با نظارت و پیدا کردن ایرادها رفع کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که افرادی که استیضاح را امضا کردند چه هدفی را دنبال می‌کنند و چه استدلالی دارند، اذعان داشت: نمی‌دانم پشت طرح استیضاح وزیر کار در شرایط فعلی چه مسائلی است و افرادی که این طرح را امضا کردند چگونه می‌خواهند با استیضاح وزیر کار به شرایط معیشت مردم و اشتغال آنها کمک کنند.

وی تصریح کرد: قدرت خرید مردم به شدت مورد تهدید قرار گرفته و وضعیت اقتصادی کشور اسف‌بار است و در شرایط فعلی استیضاح وزیر کار در اولویت نیست بلکه می‌توان با استیضاح یا طرح سوال از تیم اقتصادی دولت اشکالات را بهتر رفع نمود.

زرآبادی افزود: به نظر من اگر وزیر کار استیضاح شود، با توجه به اینکه باید سرپرست جدید معرفی شود در حوزه کارگری و تعاون دچار مشکلاتی خواهیم شد و این در شرایط فعلی اصلا به نفع کشور نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر باید با نظارت درست اشکالات وزارت کار را رفع کنیم و تمرکزمان را روی مسائل اقتصادی بگذاریم. درواقع نباید با تمرکز روی مسائل اینچنینی از مسائل اقتصادی غافل شویم. باید کارهایی انجام دهیم تا سیاست‌های کلان رونق پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز