خبرگزاری کار ایران

نعمتی در گفت‌وگو با ایلنا:

کسانی که مسئولیتی در حوزه دیپلماسی ندارند، برخلاف سیاست‌های نظام خط‌و‌نشان‌ می‌کشند/ سوال از رئیس‌جمهور یک فرصت است

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۳۴۷

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره سوال از رئیس جمهور گفت: اتفاقا این فرصت خوبی است و آقای روحانی می‌تواند مسائل و موضوعات را شفاف بیان کند.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره سوال نمایندگان از رئیس‌جمهور گفت: اتفاقا این یک فرصت بسیار خوب است که رئیس‌جمهور بیاید و مسائل و مطالب خود را با مردم در میان بگذارد و موضوعات را شفاف مطرح کند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که باید برخی از موضوعات روشن شود، بیان کرد: فکر می‌کنم آقای روحانی خویشتن‌داری می‌کند. آقای رئیس‌جمهور باید بگوید که آیا ساماندهی همه اقتصاد کشور با دولت است؟ آیا همه دیپلماسی سیاسی کشور با دولت است؟ این مسائل جای سوال دارد که باید پاسخ داده شود.

وی تصریح کرد: بعضا برخی از دوستان که مسئولیتی در موضوعات دیپلماسی ندارند، اظهارنظرهایی را بیان و خط و نشان‌هایی می‌کشند که فکر می‌کنم سیاست نظام بر این موضوعات نباشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح شدن حضور نظامیان در مباحث اجرایی کشور، گفت: بعضی از دوستان احساس مسئولیت می‌کنند و شاید می‌خواهند فضا را این‌گونه پیش ببرند که زمینه برای حضور نیروهای نظامی در رأس امور کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته این اتفاق قاعدتا نمی‌افتد؛ زیرا مردم باید به این موضوع رأی دهند و تجربه نشان داده است که به نظامی‌ها رأی نمی‌دهند؛ بنابراین این موضوع قابل تأمل است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که در حال حاضر این ایراد به رئیس‌جمهور گرفته می‌شود که چرا در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای مسائل را با مردم درمیان نمی‌گذارد، گفت: معتقدم باتوجه به فضایی که در جامعه وجود دارد، رئیس‌جمهور، رئیس بانک مرکزی، وزرا و یا سایر مسئولان هرچه کمتر سخن بگویند التهابات کمتر می‌شود.

وی تاکید کرد: فضا به گونه‌ای است که نمی‌شود سریع تصمیم گرفت، مشکلاتی وجود دارد که باید حداقل در میان مدت برای آن‌ها راه حل ارائه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز