خبرگزاری کار ایران

نماینده صومعه‌سرا:

اگر رئیس‌جمهور تا الان با مردم صحبت می‌کرد، این اتفاق‌ها نمی‌افتاد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۰۸۱

نماینده صومعه‌سرا گفت: اگر رئیس‌جمهور تا الان با مردم صحبت می‌کرد این اتفاقات نمی‌افتاد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، کاظم دلخوش اباتری در بیان اخطاری در صحن علنی مجلس گفت: بند هشتم اصل سوم قانون اساسی به مشارکت عامه مردم در سرنوشت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود تاکید شده است و بند ۹ هم به تبعیض ناروا اشاره داشته است.

وی با تشکر از علی لاریجانی به دلیل تشکیل جلسات ویژه در مباحث اقتصادی گفت: از شما به خاطر این جلسات تشکر می‌کنم که این جلسات را در این ایام گذاشته‌اید و همچنان ادامه دارد. اما با توجه به اختیارات مجلس و نمایندگان تقاضا داریم دستور جلسات مجلس به سمتی رود که مسائل اقتصادی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد:‌ ما امروز تحریم خارج از کشور نداریم بلکه مشکلات ما، مشکلاتی است که در داخل داریم.

وی با اشاره به دستور جلسه امروز مجلس در بررسی عملکرد سازمان‌ها در رسیدگی به زلزله کرمانشاه گفت: برخی مباحثی که در مجلس مطرح می‌شود، مباحث عادی است اما شرایط ما شرایط عادی نیست.

نماینده صومعه‌سرا خطاب به علی لاریجانی گفت: شما به عنوان رئیس مجلس نامه نمایندگان را مبنی بر تحریم تیم اقتصادی دولت توسط رئیس‌جمهور دریافت کردید و ما مستنداتی داریم که نشان می‌دهد مشکلات اقتصادی از بیرون نیست و از داخل است.

دلخوش تصریح کرد: این مفسدانی که در بخش‌های مختلف کالاها را انبار می‌کنند چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی باید با آنها برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور هم اگر تا الان با مردم صحبت می‌کرد این اتفاقات نمی‌افتاد.

علی لاریجانی هم در پاسخ به اخطار این نماینده مجلس تاکید کرد:‌ نمایندگان در این زمینه مطلبی را تهیه و به رئیس‌جمهور تقدیم کردند و پیگیری هم شده است و ما حق داریم که خواستار تغییر در بخش‌های اقتصادی دولت و برخورد با افرادی که اخلال ایجاد می‌کنند، باشیم. با قوه قضائیه صحبت شده و ضوابطی تهیه شده است که برخورد جدی با این اخلال‌گران صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز