خبرگزاری کار ایران

ادامه پروژه جریان‌سازی علیه کشورمان؛

وقتی نتانیاهو برای دشمنی با ایران دست به دامان داستان‌های تخیلی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۳۰۳

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه پروژه انتشار ویدئوهای مضحک علیه ایران، این بار داستان تخیلی یک دختر ۱۵ ساله به نام فاطمه را طرح و در قالب این افسانه، ادعاهای این رژیم علیه کشورمان را تکرار کرد.

به گزارش ایلنا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعاهای جدیدی علیه کشورمان مطرح کرد. 

وی با انتشار یک ویدئو در توییتر خود داستان تخیلی را شرح داد و گفت: این داستان دردناکی است اما باید بشنوید. دختر ۱۵ ساله ایرانی به نام فاطمه را تصور کنید. او باهوش است و دوست دارد کسب و کار خودش را راه بیاندازد. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این ویدئو تصاویری از آلودگی آب در برخی استان‌های ایران را منتشر کرده و در ادامه داستان تخیلی خود مدعی شد: فاطمه برای رفتن به مدرسه بیدار می‌شود سعی می‌کند بطری آبش را پر کند. اما با این صحنه مواجه می‌شود.

نخست وزیر این رژیم اشغالگر در ادامه مدعی شد: فاطمه آماده مدرسه رفتن شده است اما ناظم مدرسه به او می‌گوید که مدرسه به دلیل آلودگی هوا بسته است. هزاران نفر به دلیل آلودگی هوا در تهران جان خود را از دست داده‌اند. فاطمه به سمت پارک هرندی می‌رود تا هوای پاک داشته باشد اما با تصویر فروشندگان مواد مخدر مواجه می‌شود.

وی در ادامه این افسانه مدعی شده شخصیت تخیلی داستانش در مقابل نانوایی محبوبش در پاساژ علاالدین تهران که مرکز خرید اقلام الکترونیکی و موبایل است ایستاده تا کیک یزدی بخورد اما گاردهای ویژه در آنجا ایستاده‌اند. فاطمه به سمت برج پارمیس حرکت می‌کند و زبانه‌های اتش را می‌بیند که از طبقات بالای برج بالا رفته‌اند در حالی که آتشنشانان چندین روز است که قادر به خاموش کردن آتش نیستند چرا که پول برای خرید تجهیزات لازم را ندارند.

نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی مدعی شده شخصیت خیالی داستانش از اینکه همه کشورش در حال فروپاشی است ناامید شده و می‌خواهد نگرانی‌هایش را در شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارد اما دولت این شبکه‌ها را فیلتر کرده است.

نتانیاهو در این ویدئو بخش هایی از یک برنامه تلویزیونی صدا و سیما را بازنشر کرده و مدعی شد: زمانی که فاطمه تلویزیون را روشن می‌کند برق می‌رود. فاطمه از خودش می‌پرسد؛ پس اینها با پول ما چه می‌کنند؟

وی در اظهاراتی مضحک مدعی شد: شاید فاطمه یک نام تخیلی باشد ولی این داستان یک داستان واقعی میلیون‌ها ایرانی است که صلح می‌خواهند.

نتانیاهو در اظهاراتی مداخله‌جویانه خواستار ناآرامی در ایران شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز