خبرگزاری کار ایران

فلاحتی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

جزئیات جلسه امروز کمیسیون آموزش با حضور غلامی/ وزیر علوم گفت مشکلی در حوزه دانشگاه‌ها وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۸۶

عضو کمیسیون آموزش مجلس مطرح کرد: دانشگاه‌ها باید چابک‌تر باشند تا در جهت همکاری بیشتر دانشگاه‌ها با دولت برای حل مشکلات همکاری کنند و فقط ناظر مشکلات نباشند و این مسئله نیاز به هماهنگی وزیر اقتصاد هم دارد.

فرهاد فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، گفت: بحث خاصی در جلسه امروز کمیسیون وجود نداشت، گزارشی از اوضاع فرهنگی، اجتماعی دانشگاه‌ها ارائه شد و وزیر علوم هم توضیحاتی در همین خصوص ارائه کردند.

وی افزود: در خصوص تشکل‌های صنفی و تعداد آنها وزیر علوم صحبت کرد و گفتند هیچ مشکلی در حوزه دانشگاه‌ها وجود ندارد. اما بحث اصلی نمایندگان در این موضوع بود که فضای دانشگاه‌ها و فضای صنفی دانشگاه‌ها در چه وضعیتی هستند. مطابق این سوال هم در خصوص کارکرد، تعداد و نشریات دانشگاهی مسائلی ارائه کردند که در جلسات قبل هم مطرح شده بود.

فلاحتی تصریح کرد: مهم‌تر از این مسائل، موضوع تربیت اسلامی بود که مطرح شد آیا در دانشگاه‌ها به مسائلی که جامعه دینی ما به آنها نیاز دارد توجه دارند یا خیر. در مجموع تاکید شد که دانشگاه‌ها باید چابک‌تر باشند تا در جهت همکاری بیشتر دانشگاه‌ها با دولت برای حل مشکلات همکاری کنند و فقط ناظر مشکلات نباشند و این مسئله نیاز به هماهنگی وزیر اقتصاد هم دارد. علاوه براین وزیر علوم هم قول‌هایی مبنی بر توجه به این مسائل دادند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع مشکل خاصی جامعه دانشگاهی ما را درگیر نکرده به جز اینکه دانشگاه‌ها باید پویاتر باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز