خبرگزاری کار ایران

محبی خبر داد؛

آزادی ۲۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در دهه کرامت

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۴۸

مدیر کل زندانهای استان تهران گفت: در ایام دهه کرامت ۲۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد توسط نمایندگی ستاد دیه استان تهران آزاد شدند.

به گزارش ایلنا، مصطفی محبی در این باره اظهار کرد: از شب ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد ثامن الحجج امام رضا (ع) ۲۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد توسط نمایندگی ستاد دیه استان تهران که به دلیل بدهی مالی در زندان به سر می بردند، آزاد شدند.

وی افزود: در ایام مبارک دهه کرامت: طی تلاشهای کارشناسان این نمایندگی و کمک نیکوکاران، ۲۳ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد که بدهی آنان بالغ بر دو میلیارد و ۷۷۱ میلیون تومان بود، با جلب رضایت شکات آزاد شدند.

مدیر کل زندان‌های استان تهران و نایب رئیس هیئت امنای نمایندگی ستاد دیه ادامه داد: این افراد به دلیل عجز از پرداخت بدهی مالی در زندان به سر می بردند که با کمک خیرین و نمایندگی ستاد دیه استان آزاد گشته، به آغوش خانواده های خویش بازگشتند.

بر اساس این گزارش، عزیزان نیکوکار جهت اهدای کمک های مالی و آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ و یا مراجعه حضوری به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم و همچنین به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران (نشانیwww.tehipro.ir ) و یا لینک اطلاع رسانی @tehipro با فعالیت‌های این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز