خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جدید شیلات استان هرمزگان:

شیلات به کمک رونق اقتصادی هرمزگان می آید

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۵۵

مدیرکل شیلات هرمزگان: شیلات می تواند محور توسعه اقتصادی هرمزگان باشد / با استفاده از قابلیت های شیلاتی هرمزگان می توان به رونق تولید و ایجاد اشتغال در این استان کمک کرد.

ایلنا: مدیرکل جدید شیلات هرمزگان گفت: شیلات می تواند محور توسعه اقتصادی هرمزگان باشد و با استفاده از قابلیت های شیلاتی هرمزگان می توان به رونق تولید و ایجاد اشتغال در این استان کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا "، " پرویز محبی " با بیان اینکه ظرفیت های شیلاتی استان هرمزگان به نوعی از مجموع ظرفیت های کشورهای حاشیه خلیج فارس در این زمینه بیشتر است، اظهار داشت: شیلات هرمزگان هنوز به چشم اندازهای ترسیم شده دست نیافته است.

وی افزود: یکی از برنامه های بنده در اداره کل شیلات هرمزگان افزایش انگیزه میان کارکنان و نیروی انسانی است و همچنین خواستار قراردادن سهمیه ای برای ترمیم و تکمیل ساختار نیروی انسانی در این اداره کل هستیم.

مدیرکل شیلات هرمزگان ادامه داد: تکمیل بنادر صیادی در حال احداثو همچنین واگذاری بنادر صیادی و افزایش میزان صید فانوس ماهیان از جمله دیگر برنامه ها و اهداف بنده است.

" محبی " با اشاره به وجود ۵۰ هزار هکتار اراضی مستعد پرورش میگو در هرمزگان، تصریح کرد: در حال حاضر تنها ۱۰ درصد این اراضی به سایت های پرورش میگو تبدیل شده که با ایجاد زیرساخت های بیشتر می توان این رقم را تا پنج برابر افزایش داد.

وی افزایش پرورش ماهی در قفس و حفاظت و ترمیم ذخایر آبزیان در هرمزگان را از جمله دیگر برنامه های خود عنوان کرد.

مدیرکل شیلات هرمزگان خاطرنشان کرد: بنده وامدار هیچ حزب و گروهی نیستم و اجازه نخواهم داد تا شیلات هرمزگان به فضای حاشیه و فرافکنی وارد شود.

گفتنی است، در این مراسم که سیف الله حقیقی قائم مقام سازمان شیلات ایران حضور داشت، از زحمات " قدرت میرزاده " مدیرکل سابق شیلات هرمزگان قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز