خبرگزاری کار ایران

دستور کار کمیسیون صنایع و معادن؛

از رسیدگی به وضعیت تولید چادر مشکی در کشور تا بررسی راهکارهای تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۷۳

این هفته در کمیسیون صنایع و معادن جلسه‌ای مشترک با کمیسیون حمایت از تولید ملی در خصوص بررسی مشکلات و راهکارهای تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی با حضور وزرای نفت و نیرو تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فردا یکشنبه وضعیت تولید چادر مشکی مورد نیاز در کشور در کارگروه صنعت کمیسیون صنایع و معادن بررسی خواهد شد.

انتخاب و معرفی دو نفر از نمایندگان داوطلب به عنوان ناظر در شورای عالی صنایع دریایی جهت انتخاب یک نفر در صحن علنی مجلس و بررسی لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری – صنعتی در دستور کار روز یکشنبه قرار دارد. طرح راه‌اندازی و استفاده از پیام‌رسان‌های مالی و انعقاد پیمان‌های پولی دوجانبه در تجارت خارجی دیگر دستور کار جلسه کمیسیون صنایع و معادن در روز یکشنبه است.

روز دوشنبه جلسه‌ای مشترک با کمیسیون حمایت از تولید ملی در خصوص بررسی مشکلات و راهکارهای تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی با حضور وزرای نفت و نیرو تشکیل خواهد شد. در ادامه دومین جلسه مشترک کمیسیون صنایع و معادن با کمیسیون‌های امنیت ملی و قضائیوحقوقی جهت استماع گزارش کارگروه ویژه مقابله با پدیده قاچاق پوشاک در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون صنایع و معادن قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز