خبرگزاری کار ایران

دعوت کمیسیون آموزش از ۴ وزیر برای بررسی وضعیت دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۴۰

دعوت از وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، اطلاعات، کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی وضعیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه‌ها در محل کمیسیون تلفیق در دستور کار کمیسیون آموزش قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فردا یکشنبه پیش از بررسی طرح‌های واصله به کمیسیون آموزش، دعوت از وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، اطلاعات، کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی وضعیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه‌ها در محل کمیسیون تلفیق در دستور کار کمیسیون آموزش قرار دارد.

همچنین جلسه نایب رئیس کمیسیون با معاونان بین‌الملل و پارلمانی وزارتخانه‌های علوم، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت و نیرو و سازمان فنی و حرفه‌ای و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری قرار دارد.

روز سه‌شنبه جلسه مشترک با وزرای علوم، صنعت، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، رئیس جهاد دانشگاهی، رئیس سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی، معاونان مرکز پژوهش‌ها و مسئولان مراکز پژوهشی به منظور بررسی نقش این مراکز در تقویت تولید ملی و ارتقای وضعیت اقتصادی کشور در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز