خبرگزاری کار ایران

امیر قربانی:

هوانیروز قدرتمندترین ناوگان هلی‌کوپتری در خاورمیانه است/ ۱۷ استان را پوشش اورژانس هوایی می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۰۸۴

فرامانده هوانیروز ارتش تاکید کرد: هوانیروز در بحث آمادگی رزمی در وضعیت مطلوبی است و در بحث موشک‌ها به عنوان یک بازوی قدرتمند ایفای نقش می‌کند. هر دشمنی که بخواهد با چشم چپ به کشور بنگرد ما آماده هستیم در رکاب ولایت جان دهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امیر سرتیپ یوسفعلی قربانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به اهمیت عملیات مرصاد در زمان دفاع مقدس گفت: در هشت سال دفاع مقدس عملیات‌های زیادی انجام شد و هوانیروز به عنوان نیروی واکنش سریع از اول انقلاب در رکاب ولایت و انقلاب بوده و در خوزستان و دیگر مناطق دفاع می‌کرده است.

هوانیروز در دفاع مقدس ۵۰۰ هزار ساعت پرواز عملیاتی داشت

وی ادامه داد: هوانیروز در هشت سال دفاع مقدس ۵۰۰ هزار ساعت پرواز عملیاتی داشت که در دنیا بی‌سابقه است و شهدا و جانبازان زیادی را به نظام تقدیم کرد. هوانیروز از اول انقلاب در کنار ولایت و رهبر بود و تا به امروز سربلند است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به آخرین عملیات هوانیروز در دفاع مقدس اظهار داشت: هوانیروز در عملیات مرصاد توانست در کنار مردم کرمانشاه، پوزه منافقین را به خاک بمالد و اهمیت آن به این است که منافقین که خود را مدافع مردم می‌دانستند در اسلام‌آباد هم مردم را به خاک و خون کشیدند. حتی آنهایی که مخالف نظام بودند از اعمال آنها اعلام انزجار کردند که از این نظر اهمیت زیادی دارد.

با منافقین باید به شدت برخورد کرد

قربانی با اشاره به آیه‌ای از قرآن تصریح کرد: با منافقین باید به شدت برخورد کرد. در تنگه مرصاد این اتفاق افتاد. آنها بعد از قرارداد ۵۹۸ اعلام جنگ کردند اما وحدت مردم و نیروهای مسلح از جمله سپاه و ارتش و بسیج مصداق آیه قرآن شد و مردم کرمانشاه با چنگ و دندان و با چوبدستی به جان منافقان افتادند. منافقان فکر می‌کردند مردم بعد از هشت سال دفاع مقدس از انقلاب دست کشیدند اما فکر هوانیروز و مردم را نکرده بودند.

وی با اشاره به نقش هوانیروز و فرماندهی صیاد شیرازی و نقش محوری او در عملیات‌های هوانیروز خاطرنشان کرد: هوانیروز با سه هزار و ۳۸۰ نفر و ساعت‌ها پرواز، عملیات‌هایی را انجام داد و توانست گورستانی را برای منافقان درست کند که هیچ نفسی از آنها بلند نشد تا الان که در دامان ترامپ رفته‌اند و گورستان دیگری برای آنها ایجاد خواهد شد. هوانیروز در مهمترین عملیات تیر آخر را به آنها زد و این عملیات با موفقیت به پیروزی رسید. 

هوانیروز در اورژانس هوایی و زلزله کرمانشاه توانست هر پنج دقیقه یک بالگرد را به پرواز درآورد

این مقام عالی ارتش با اشاره به جایگاه امروز هوانیروز ابراز داشت: قرآن می‌فرماید مردانی و مومنانی هستند که با خدای خود عهد بسته‌اند و کسانی هستند که منتظر شهادتند و آنها مردمانی‌اند که در رکاب ولایت حضور دارند. ولایت فقیه از اساسی‌ترین کارهای ماست.

قربانی با اشاره به بیانات رهبری در زلزله کرمانشاه درباره هوانیروز بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که هوانیروز بسیار مهم است. همچنین امیر موسوی هوانیروز را برای نظام آبرو دانست. هوانیروز در اورژانس هوایی کشور و در بحث زلزله کرمانشاه توانست هر پنج دقیقه یک بالگرد را به پرواز درآورد. امیر موسوی تاکید داشت که هوانیروز متعلق به اسلام است. همچنین مطیع امر ولایت است و هوانیروز امروز در رکاب ولایت به وظایف خود عمل می‌کند.

هوانیروز در بحث آمادگی رزمی در وضعیت مطلوبی است 

وی با بیان اینکه ناوگان هلی‌کوپتری هوانیروز قدرتمندترین ناوگان در خاورمیانه است، یادآور شد: ‌این بالگردها به دست توانمندان کشور ایجاد می‌شود که این راهبرد اصلی ماست و ما این را یک راهبرد سیاسی برای خود می‌دانیم و باید آماده باشیم.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه دشمن برای ما نقشه می‌کشد و ما برای آنها بازی جنگ انجام می‌دهیم، عنوان کرد: هوانیروز در بحث آمادگی رزمی در وضعیت مطلوبی است و در بحث موشک‌ها به عنوان یک بازوی قدرتمند ایفای نقش می‌کند. هر دشمنی که بخواهد با چشم چپ به کشور بنگرد ما آماده هستیم در رکاب ولایت جان دهیم.

قربانی افزود: هوانیروز در موضوع پوشش اورژانس هوایی ۱۷ استان را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز