خبرگزاری کار ایران

جبارزاده در آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی:

استکبار جهانی، از مدت‌‌‌ها پیش جنگ اقتصادی را علیه ایران آغاز کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۰۷۴

معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: باید در این شرایط اقتصادی کشور، ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی دشمنان مقاومت کنند تا بتوانیم همچون دوران دفاع مقدس سربلند بیرون آییم.

به گزارش ایلنا، اسماعیل جبارزاده، معاون سیاسی وزیر کشور در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی گفت دولت تدبیر و امید روز اول مردادماه، محمدرضا خباز را به عنوان استاندار خراسان شمالی انتخاب کردند که دلیل تأخیر در برگزاری این آیین، اصرار بر حضور شخص وزیر کشور بود اما بنا به برگزاری جلسات متعدد در وزارتخانه و مرکز، این امکان حاصل نشد.

وی با بیان این که نمایندگان این استان جزو تاثیرگذارترین نمایندگان مجلس هستند، اظهار داشت: دیدگاه وزیر کشور برای تسریع در حل مشکلات استان‌ها این است که هر استاندار یا نمایندگان مجلس می‌توانند در هر زمانی با جمع‌بندی گزارش‌های استان خود از سوی من پیگیر مطالبات باشند و من تمام تلاشم را خواهم کرد تا از دولت تصمیمات لازم را اتخاذ کنم.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: تا به امروز در آیین تکریم و معارفه ۲۵ استاندار شرکت کرده‌‌‌‌ام که ارائه گزارش کار استاندار پیشین این استان در این مراسم را بسیار پربار می‌دانم.

جبارزاده با بیان اینکه استکبار جهانی، از مدت‌‌‌ها پیش جنگ اقتصادی را علیه ایران آغاز کرده و در این جنگ، هدف دشمن، همان هدفی است که در هشت سال دفاع مقدس دنبال می‌‌‌‌کرد،‌ تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، دشمن در نبرد نظامی تلاش داشت جمهوری اسلامی سقوط کند و اکنون نیز در عرصه جنگ اقتصادی تلاش دارد تا با فلج کردن اقتصاد، نظام سقوط کند.

وی با بیان اینکه امروز هر استانی باید یک پایگاه مقاومت در مقابل هجمه‌های دشمنان باشد، خاطرنشان کرد: باید در این شرایط اقتصادی کشور، ملت ایران در برابر زیاده خواهی دشمنان مقاومت کنند تا بتوانیم همچون دوران دفاع مقدس از این شرایط سربلند بیرون آییم.

معاون سیاسی وزیر کشور خراسان شمالی را دارای ظرفیت و قابلیت‌‌‌های بالایی دانست و ابراز داشت: خراسان شمالی استعداد و توانایی‌‌‌های بالقوه زیادی برای توسعه دارد و باید تلاش شود تا این ظرفیت‌‌‌های بالقوه با هم‌‌‌‌افزایی به فعلیت برسد.

جبارزاده با تأکید بر اینکه باید اختلافات را کنار گذاشت، بیان کرد: اقوام مختلف خراسان شمالی از کرمانج، تات، فارس، ترک و ترکمن بدون هیچ مشکل خاص و به طور مسالمت‌‌‌آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند و این استان در دی‌ماه سال گذشته نیز حوادث را به خوبی مدیریت کرد. 

در این آیین از زحمات ۲۴ ماهه محمّدرضا صالحی استاندار پیشین خراسان شمالی، قدردانی و محمّدرضا خباز به عنوان استاندار جدید این استان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز