خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری تهران:

اجرای طرح جامع ساماندهی آسیب‌های اجتماعی محله هرندی تهران در دستورکار است

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۲۱۳

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران بر ضرورت توجه به همه آسیب‌های اجتماعی با نگاهی جامع در منطقه هرندی تهران تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، شکرالله حسن‌بیگی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اقدامات فاتب در پاکسازی و ساماندهی محله شوش و هرندی تهران و ارائه طرحی جامع در این خصوص گفت: از همه اقدامات انجام شده در منطقه شوش تهران برای ساماندهی معتادان متجاهر رضایت وجود دارد.

وی افزود: لازم است در اجرای طرح های ساماندهی معتادان در مناطق شوش و هرندی همه آسیب‌های این منطقه مورد توجه قرار بگیرد و فقط موضوع معتادان در دستور کار نباشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران به ارائه طرحی جامع در کنترل و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی منطقه شوش و هرندی اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح در جلسه‌ای در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مورد استقبال قرار گرفته است و در کارگروه مقابله با آسیب‌های اجتماعی استان تهران نیز مطرح می‌شود.

حسن‌بیگی اضافه کرد: برخی از موارد اجرای طرح جامع کنترل و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در منطقه شوش تهران نیاز به مصوبه شورای تأمین استان تهران دارد که به زودی مطرح خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز