خبرگزاری کار ایران

کولیوند:

در شرایط فعلی مجلس باید به جاری موضوع کودکان و نوجوانان روی وضعیت اقتصادی وقت بگذارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۰۴۱

نماینده کرج گفت: موضوع کودکان و نوجوانان مهم است اما در زمان فعلی مجلس باید درباره ثبت سفارش‌ها و درباره وضعیت اقتصادی وقت بگذارد تا بتواند روندی مشخص را در این مباحث از جمله اشتغال ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدجواد کولیوند در مخالفت با تصویب اولویت قانون حمایت از کودکان و نوجوانان گفت: درخواست اولویت در این خصوص مطرح شده است. ما به دنبال این هستیم که اولویتی را ایجاد کنیم که مختص کودکان و نوجوانان است اما چندین جلسه علنی و غیرعلنی سنگین درباره اقتصاد کشور و موضوعات مربوط به ارز و موسسات قانونی و غیرقانونی داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: ‌امروز مجلس در دستور کارش باید محتویاتی را قرار دهد که بتواند مشکلات اقتصادی را حل کند. موضوع کودکان و نوجوانان هم مهم است اما در زمان فعلی مجلس باید درباره ثبت سفارش‌ها و درباره وضعیت اقتصادی وقت بگذارد تا بتواند روندی مشخص را در این مباحث از جمله اشتغال ایجاد کند.

نماینده مردم کرج با تاکید بر اینکه ما درباره حقوق کودکان و نوجوانان به اندازه کافی قانون داریم، ادامه داد: امروز تغییر دستور جلسه مجلس باید بتواند لوایح دولت را جلو ببرد. ما باید به سمتی برویم که مشکلات اقتصادی را رفع کنیم. اگر قرار باشد غالب رای‌گیری‌های ما به این سمت برود که دستورات را تغییر دهیم اولویت‌ها را از دست می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز